Wirke skrev: ↑tor 04 mar 2021, 15:56 Nja, ser lite sisådär ut tycker jag. Mer bilder här:Den här filmen. Tyvärr var ju inte R-Design 21 med.
Mvh
Per
Moderator: Moderatorer
Wirke skrev: ↑tor 04 mar 2021, 15:56 Nja, ser lite sisådär ut tycker jag. Mer bilder här:Den här filmen. Tyvärr var ju inte R-Design 21 med.
poseidon skrev:Ok, ja det va ju lite bättre bilder. Marginell skillnad. Min fru kommer inte se skillnad...Min fru såg ingen skillnad när jag bytte ut hennes VW Polo TDI mot en VW Golf R32 - annan färg på inredning sa hon. Tills hon började köra den då. :D
Hink84 skrev:Sista som överger en är hoppet, men det finns ingen chans att äldre bilar uppdateras till andoid-systemet misstänker jag? Det hade varit en grymt välkommen nyhet isåfall :)Jag både tror och hoppas på en uppdatering, kan klart betala ett par tusen för en sådan uppdatering. Tittar man historiskt så har Volvo låtit sina infotainmentsystem uppdaterats mot en kostnad, tänker på sensus 2.0. Sen huruvida processorn i bilarna kommer klara android auto utan hårdvaruuppgradering eller inte kommer bara vara rena spekulationer. Jag TROR, i bästa fall hoppas att det är fullt möjligt!
poseidon skrev: ↑mån 08 mar 2021, 17:02 Inte relevant men med företagsavtal så fick jag 19.5% rabatt på totalen på en Xc60 T6 inscription.Nej rabatten på totalen är inte intressant. Däremot sista raden
Letade egentligen efter en 98 men när denna d[…]
Dina frågor kan du också pröva a[…]
Man kan ju hoppas att växellådan har f&[…]