Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av motorhuven
Välj ett edition paket i bygg, så ser du priset och på det har du er rabatt. 7,5 är inga problem.
Om du kör Passat idag så tänk på att beställa stolar (finns bara i skinn) och akustikrutor (från ca 24000). Vill du ha samma säkerhetsutrustning kostar även det extra (Int.safe surround).
Det finns inga jämförelsetester att läsa tyvärr, de tester som finns är med V60cc för 600tkr mot konkurrenter för 350-400tkr.
Jag själv hamnade på 400tkr efter kampanjer och rabatter. Tycker inte den når upp till en Alltrack med Exe. edition och nav men som biltokig blir det lite för tråkigt att ta en Passat igen.
CC-paketet är en smaksak, jag själv vill inte sitta på asfalten och köra utan föredrar komfort men annars är vanliga v60 helfin, snyggaste mellanklassaren?
Tipset från Trafikmagasinet håller än, provkör ordentligt.
Oj, nu är det kampanj på stolarna för 12000!..
av jaronsso
Tack för era svar.

Känns som en icke CC är det mest aktuella. Blir rätt gigantisk skillnad i utrustning för samma pengar så som kampanjerna ligger idag. Även om motorn skiljer såklart.

@Micce1980 , Brukar jag också göra.. b[…]

MartinS V60 D4 R-Design

@MartinS , Har själv dragit mig från[…]

En bekant hade en hel del parkslide vid sitt to[…]

Hejsan Jag funderar på att skaffa en ny xc60[…]