Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gurra82
Racetwin2 skrev:Nej vad gäller film finns det skojare som inte gör det ordentligt. I mitt fall fick jag med ett certifikat med garanti så länge bilen är min.

Jag hade kunnat göra det för halva priset men denna firman har bäst rykte.

Det finns många klåpare som skär av värmetrådar i rutan, gör knivrken i interiören eller lämnar blåsor som inte går bort.
Tänk om man fick ett certifikat på bilen som helhet när man köpte den som garanterade att bilen höll under tiden jag ägde den :lol:

vad betalar man för en sk proffsfirma då?
Användarvisningsbild
av Racetwin2
Jag arbetar på kontrakt i Warszawa så det är inte jämförbart men jag betalade ca 2500 SEK. Jag hade kunnat göra det för ca halva priset men då tar man större risk IMO. Jag använder samma firma som Volvocars använder här i Polen.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Marta86 skrev:Jag kan rekommendera http://www.bragga.se i Järfälla om någon letar efter solfilm i Stockholms område. Jag har lämnat 2 bilar hos de och är supernöjd!

Jo då så......... :mrgreen:
av KarlssonsVolvo
Var och fick mina rutor tonade igår också, i järfälla med fast inte hos bragga. Vart sjukt nöjd, körde på alla 7 rutor. 15% bak och 35% på framrutorna.
Vart riktigt bra :)
Kanske inte bästa bilden men får duga.
Bild
av Sledde
Ett ställe man brukar kunna se skillnad är runt texten på rutan. Blir nästan som en lite ljusare gloria runt bokstäverna. Men det kanske syns mindre om man gör det hos riktiga proffs. Jag har bara sett det på bilar jag sett parkerade.

..eller att kabeln tlll endera ABS-givaren på[…]

Hej har bytt handbromsbackar och wirar på e[…]

Om tändlås är kasst ?

Vad är symtomen om tändlåset ä[…]

Hej Killen som hjälpt mig har beställt […]