Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av börne
Undrar hur många som sålts!? Bara en blind skulle kunna tänka sig att montera det där på sin bil :-O)

Angående pajaskommentarer... man får svar som man frågar, frågar någon vad man tycker ja då svarar i alla fall jag ärligt, det är verkligen kräkvarning på det där missfostret vilket jag förtydligade med en pajasbild!
av oldtimersmc
Kan lätt hålla med om att just den varianten som ts visar inte ser så djävla bra ut och kommer definitivt att låta som fan.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Nä såna där huvskydd är inte snygga. Varför köra runt med en ful bil själv för att den kanske ska vara lite snyggare till nästa ägare?

Att hålla lite avstånd sänker också risken för stenskott.. Från möten slipper man visserligen inte men ett och annat från framförvarande.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
StefanN skrev:
SBergdahl skrev:Varför köra runt med en ful bil själv för att den kanske ska vara lite snyggare till nästa ägare
Lite som när folk drar på nåt fult jävla överdrag för att klädseln ska va fin när man säljer den.
Väldigt snarlikt beteende :)
Användarvisningsbild
av Kriegarn
Kul med många åsikter. Det var ju min avsikt. Jag kommer att ha kvar min bil länge till - tänker i dagsläget inte på ev nästa ägare. Orsaken är att den är bra och att modellen (XC70) utgått. Därför är jag lite intresserad av produkter som kanske hjälper bilen att vara fräsch ett bra tag. Just nu känns det som att jag kommer att beställa och provmontera, lite bara för att retas...vi får se. Jag tror fortfarande på funktionen.

Skickat från min iPad med Tapatalk
Användarvisningsbild
av VolvoB20
Det ser väldigt USA ut tycker jag. Där åker ju var och varannan bil omkring med dessa.

Men ofta tar men det ett steg längre och skyddar hela fronten.

Bild
Bild
av Lövet
Snyggt. Är det inte lika bra att ta bussen istället? Står bilen still kan den ju inte få några stenskott...
Användarvisningsbild
av Derank
Såg 2 identiska navarra liknande picisar idag med de där huvskuddenm men de hade typ samma plastdetaljer runt hjulhusen och fönsterbågarna och det såg ut att smälta in bra faktiskt. Bilarna var orange med svarta detaljer.

Kanske inte att jämföra med en xc70.

skickat från min SMIF004 galaxy a5 via Tapatalk över wifi.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Jag såg en idag också. En Chrysler Voyager. Men där finns ju inte så mycket utseende att förstöra..

Den bilen skulle jag personligen inte våga[…]

Den stora annons-tråden

Nästan så man undrar om ägaren &a[…]

Filter i Aisin tf-71sc?

Finns inga balansaxlar på D3 VEA i V40.

Trasig pump? Rapsolja?

Nu så! Värmepaketet är äntli[…]