Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JohanGBG
perhall skrev:Ja men såklart att det är så. Det ändrar inte det faktum att sannolikheten att jag blir påkörd är mindre om jag ställer mig lite närmare en vit 328i med M-paket och lite längre ifrån en rostig Chrysler Voyager än tvärtom... är det bara jag som tänker på var och hur jag parkerar :wink:
Längst bort på parkeringsplatsen, där ingen annan orkar stå för att man "måste gå" i någon minut, där ställer jag mig oftast :D
av KrilleW
JohanGBG skrev:
Längst bort på parkeringsplatsen, där ingen annan orkar stå för att man "måste gå" i någon minut, där ställer jag mig oftast :D

Så gör jag med, men ändå kan man ge sig fan på att någon parkerad bredvid när man kommer ut igen. Oftast till höger om min bil också så att deras förardörr är mot min bil.
av AndS
Dialogen nu gällde fickparkering :wink: och är det dessutom i storstad så är man lycklig många gånger över att bara hitta en parkering. :)
av perhall
AndS skrev:Dialogen nu gällde fickparkering :wink: och är det dessutom i storstad så är man lycklig många gånger över att bara hitta en parkering. :)
Ja men systemets begränsningar är ju ganska tydligt kopplat till frågan... och jag parkerar också på små platser när det inte finns nån annan. Tror det är ganska få här som åker hem och byter till cykeln om det bara finns små platser :-O)

Vad är det för plastburk som sitter prec[…]

Nästa elbil från Volvo?

Fast nya EX60 för 700 000 kr borde mång[…]

Lyfta mittkonsolen

Jag behöver komma åt under mittkonsolen[…]

Stenskott då rostar det inge konstigt med de[…]