- tis 26 jul 2016, 15:41
Gör en ny tråd med rubriken "Behöver Felkodsavläsning med Vida"
sedan nämner du i tråden att du behöver hjälp av någon som har Vida. Framförallt VAR du bor osv. Bara ett förslag från mig.
jesper77 skrev:Borde finnas ett gäng med VIDA o DICE i dina omgivningar, som kan hjälpa dig att läsa av din bil till en billigare penning.wissel skrev:Oki, så bilen måste alltid lämnas in på Bilia med andra ord? Hade ingen aning om att det var nödvändigt med just deras bilverkstäder för att felsöka en Volvo, de andra klarar inte av det alltså? Irriterande att de ens gör det när deras utrustning inte passar min bil :twisted:jesper77 skrev:Förlåt jag varit otydlig, båda sökningarna förutom den första är gjord på meca verkstäder ocv med deras utrustning.Som har helt fel utrustning. :-O)
Det som är med bilen nu är att den har en mysko motorgång, Känns som den går på för få cylindrar. Det relaterade problemet med att gaspedalen inte tar har inte återkommit alls.
Gör en ny tråd med rubriken "Behöver Felkodsavläsning med Vida"
sedan nämner du i tråden att du behöver hjälp av någon som har Vida. Framförallt VAR du bor osv. Bara ett förslag från mig.
XC90 2,5T/AWD/ Automat,
Modellår 2003
28 000mil.
[color =#4000FF]Min Trotjänare.[/color]
Modellår 2003
28 000mil.
[color =#4000FF]Min Trotjänare.[/color]
- By JHg