Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
Väldigt fin bil. Men med all respekt, trist att ha en ganska seg fyrcylindrig motor i en så dyr bil, det har jag svårt att komma ifrån... T6 är det ju mer drag i.
PH
av Linqid
perhall skrev:Väldigt fin bil. Men med all respekt, trist att ha en ganska seg fyrcylindrig motor i en så dyr bil, det har jag svårt att komma ifrån... T6 är det ju mer drag i.
PH
Jag är imponerad av XC90 som bil och de försäljningsframgångar den skapat för Volvo, men kan inte riktigt heller släppa tanken på 4-cyl motor i en bil för +700k. Jag tror någonstans att man sålt ännu fler bilar om man erbjudit 6-cylindriga motorer, men det är ju tyvärr en fråga som aldrig kommer få något svar.
av Galmas
kan ni välja laminerade tjockare rutor så gör det, tycker min bil för ett våldsamt väsen. Min första och sista Volvo
av BiTu
Agneo skrev:Du har acc och pilot assist med i detta va?
Är inte det standard? Tror att det är det på V90.
av Linqid
Galmas skrev:kan ni välja laminerade tjockare rutor så gör det, tycker min bil för ett våldsamt väsen. Min första och sista Volvo
Det står att du snart kör T8, men antar att det är den som avses? Jag åkte med i en T6 med 19" och luftfjädring för någon vecka sedan och upplevde bilen som tyst och bekväm. Jag har inte tidigare läst någon beskriva XC90 som våldsamt ljudlig, varken här eller på internationella forum. Det är inte så att det är något fel på din bil?

Fixat en vårtvätt och bytt till textilm[…]

Ja så skall det se ut som jag minns. Skadar[…]

OM RYSSEN KOMMER

Visst är det jobbigt när det blir tomt i[…]

Läckage kylarvätska

Vilken hjälte du är! Ser exakt likadant […]