Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jag är inte säljare men måste försvara dem den här gången. Visst ska dem kunna sitt oavsett om det är 10olika modeller eller ej...darför är dem säljare. Men just nu detta året var det mycket strul med årsbyte. Alla vet att 2016 kom tidigare än dem brukar byta årsmodell. Min bror bästellde en 2015 och kommer få 2016 fast bilen är kraftigt försenad.
Har säljaren påstått att det är el lucka så får han se till att det är det problemet kan ju vara att bevisa det.
Kan man bevisa det så gäller ett muntligt löfte lika starkt som ett skriftligt om det inte går under jordabalken, då måste det vara skriftligt och det lär det knappast göra i det här fallet.
Säljarna lär väl bli överflödiga o ha hand om leverans o begagnat istället i framtiden Volvo vill ju öppna en liknande säljsida som Tesla där man köper o specar bilen via nätet det var ju likadant med nya Volvo XC90 first edition de beställdes via nätet men levereras till återförsäljaren som är närmast
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... n-pa-natet
simonhalmstad skrev:För att få vara säljare på Volvo ska man inte va speciellt intresserad av produkten, och helst inte så insatta i utrustningspaket förbrukning osv. Dom verkar gå på andra kriterier. Oftast har man som kund bättre koll :lol:
Då har jag ett tips byt säljare, min säljare har kunder ifrån södra Sverige upp till Stockholm, det har han gjort sig förtjänt av, mycket bra kundservice speciellt efter köpet när bilen är levererad.
Härligt ju! Finns ju bra säljare också, ska inte dra alla över en kam:)
Har man elmanövrerad lucka ska den även öppnas när man trycker på knappen inne i bilen.
Min blev bättre när jag byggde om så att jag har fjärrmanövrerad stängning också.

När det gäller hemmastereo, hembio och h[…]

Erik, hade du också lite klonkande slammer[…]

Keyless/Nyckeldosa

Var på mekonomen o köpte Varta idag , f[…]

Om du tycker det är opraktiskt med laddnin[…]