Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av P210
Aj då, lägger man märke till sådant? Är det inte bara en väldigt medveten person som gör det?
...här på forumet finns det bara väldigt medvetna personer... :wink:
Medelsvensson hade nog inte ens sett om du köpt till diffusern eller inte och förmodligen hade han sagt att bilen nedan är en Porsche också..

Bild
Spoiler »

Hahahaha!!! Den var bra :) Jo, personligen hade jag aldrig lagt märke till sådant! Frågan är vilket som är bäst. Utan eller med, och då med detta...hmm
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citera inte hela föregående inlägg. Tryck Besvara istället.
Spoiler »
Heheh, det kanske finns folk i detta forum som skulle kunna göra det. Och därmed konstatera ett problem.
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: Citera inte hela föregående inlägg. Tryck Besvara istället.
Hade ju varit en dröm att få se en V60 på bild med liknande uppsättning som jag ska få med utblåsen etc, från lite håll. Bilderna åvan är väl inte exakt samma antar jag. Hittar dock inget.

Jag tycker mig tro att det blir snyggare att köra denna läsning än utan, även fast dom gamla finns inuti :) Frågan är nu vilken färg, ironstone? Det är som sagt en Ocean Race, blir silver för skrikigt tror ni?
Ok, jag fick med 18", det är dessa du menar? För vinterhjulen lär ju ser annorlunda ut, fälgarna alltså.
av III
McQueen skrev: ons 29 apr 2020, 00:19
volvobrasse skrev: tis 07 okt 2014, 17:37Aj då, lägger man märke till sådant? Är det inte bara en väldigt medveten person som gör det?
Alla som är minst lite bilintresserade lägger märke till fejkdesign av det slaget.
Jag ser det men störs inte nämnvärt av det utom på de nya modellerna där det ska se ut som fyra slutrör och man ser två små rör innanför. Det ser lite biltema ut.
Bensinpump till B27A 1978?

Min erfarenhet av Volvo är att man ibland h[…]

ljudet av ett dött batteri?

Stämmer att det var så jag gjorde. Me[…]

Jordpunkt V70-12

Det var bilens manual jag menade. Se bild. Den har[…]

Hej, fyndade för ett år sedan en V70 10[…]