Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Sådär i fredags blev bilen som ny :) en ny kylare och en ny oring samt tätning vid oljereturen så är den tät och läker ingenting längre, även felkoden ja hade försvann också,

Hittade en liten bok under namnet HOT CARS, boken var ett skol projekt som min syster hade med några klasskompisar :) i den lilla boken fanns min T5a med :)

Bild på sidan om t5an :)
Bild
Lufif3r: nån måste ju rätta :)

Jthn blev halv americano idag :) följde ju med en påse med bilen och i den fanns de lite smått och dvs USA blinkers och diverse packningar, kollade lite närmare på USA blinkersen å såg att nån hade gjort en home made lamphållare i trä till dem, slet bort skiten å beställde original lamphållare från vparts :) beställde en diod som är både blinkers och p ljus samtidigt :)

Bild

Bild

Vart ju som läckert :)
Nu är bromsbeläggen bytta kan säga att det var välbehövligt!! bytte detta för en vecka sedan :)

Höger bak var det värst!
Bild

Vänster bak var påväg :)
Bild

Veckan efter fick hon skölja av sig allt salt å skit från vägarna:)

Bild

Ren och fin :)
Bild

Sen blev det en lite foto tur i Kåge småbåts hamn:)
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Jag tycker att bilen ruskigt snygg!! :)
Volvomotor: volans är riktigt snygga då dom är rena :)

Lucif3r: tanken är att sticka ut :)

Blev lite gjort idag inför kommande besiktning:)
Tappade skärmblinkersen på vänstersidan förra sommaren, jag trodde den hade rykt med sig allt dvs kablar mm, rev lös innerskärmen å ser att allt är kvar så den var bara plocka fram igen :) nästa är byta ut bakljusen som har blivit blekta med åldern :)

Bild

Bild

Bild

Hon är lite skitig igen, men de får man leva med om man har varit i fjällen :)

Besiktning sker 24/4 :)
Sådärja!

Då var bleklyktorna bak utbytta mot min gamla ner skrotade awds bakljus, blev en enorm skillnad:)

Nästa på att göra listan är att koppla in motståndena till blinkersen fram så den slutar blinka med 100 ggr minuten :) och så ska hon skos om till sommardäck också :)

Blekt å skitig!
Bild

Och så bägge utbytta mycket snyggare :)
Bild

MVH Erik:)
Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]