Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av david70
ekeklonk skrev:Åhfan, det kollade jag inte upp innan! Men dock avsevärt billigare på ebay så det var lika bra :) Du kan ju sätta längst ner, vad det nu blir, 9-10cm under lyktorna?
Ja, det är alltid billigast på Ebay! :D Ja, det kanske vore något? Vet dock inte om det passar lika bra på en kombi men man kan ju testa, har för mig jag har kvar lite av listen :P
ekeklonk skrev:Jag blev supernöjd, ser inte överstylat ut, utan hålls på en hyffsad nivå. Klarade biltvätten bra också :wink:
Precis! Lagom styling :D Biltvätt = vårkänslor för övrigt! :P
av ekeklonk
david70 skrev:
ekeklonk skrev:Åhfan, det kollade jag inte upp innan! Men dock avsevärt billigare på ebay så det var lika bra :) Du kan ju sätta längst ner, vad det nu blir, 9-10cm under lyktorna?
Ja, det är alltid billigast på Ebay! :D Ja, det kanske vore något? Vet dock inte om det passar lika bra på en kombi men man kan ju testa, har för mig jag har kvar lite av listen :P
ekeklonk skrev:Jag blev supernöjd, ser inte överstylat ut, utan hålls på en hyffsad nivå. Klarade biltvätten bra också :wink:
Precis! Lagom styling :D Biltvätt = vårkänslor för övrigt! :P
Vågar inte ens kolla min PayPal-statistik hehe :roll:

Biltvätt är så himla gött, bara i helgen har jag gått över den 2 gånger :D
Användarvisningsbild
av david70
ekeklonk skrev:Vågar inte ens kolla min PayPal-statistik hehe :roll:

Biltvätt är så himla gött, bara i helgen har jag gått över den 2 gånger :D
Hehe, det där känner jag igen! Hade en period då jag var lite beroende av Ebay :P
Härligt! Dax för en vårbild på bilen snart då! :D

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]