Moderator: Moderatorer

Tvättade V60:n ikväll.
Sonax fälgtvätt plus ett lager Orchard Autocare Citrus Preclean som skummades på.
Efter det blev det ytterligare en förtvätt Orchard Autocare Cotton Candy Snow Foam. Det blir som ett lager med raklödder på hela bilen.
Spolar med högtryck mellan båda förtvättarna.
Svampade bilen med Streer Power Rekonds egna schampo. Luktar grönt äpple, lagom med skum och har ett fint glid.
Sköljde av med lågtryck.
Blåste bilen nästan torr med Metro Vac Air Force Blaster. Rätt skönt att få bort allt vatten runt lister, handtag, speglar och mellanrum.
Använde Sonax Intense Shine Detailer som torkstöd.

Bilen blir mycket fint av en sådan tvätt!
Satan va mycket olika medel och tillbehör Perra! Men var är BILDEN på resultatet?! ;)
Tagit bilen till skolan och insett att inte en jävel bryr sig om sin egna bil eller andras bilar, hej dörruppslag.. :evil: :evil:
grillchips skrev:Tagit bilen till skolan och insett att inte en jävel bryr sig om sin egna bil eller andras bilar, hej dörruppslag.. :evil: :evil:
Fyfan... är sjukt nojjig att lämna bilen en längre stund på t.ex. affärer och trånga parkeringar.
grillchips skrev:Satan va mycket olika medel och tillbehör Perra! Men var är BILDEN på resultatet?! ;)
Haha! Det är en vanlig tvätt :wink:

Får se om jag hinner tvätta C30:n i eftermiddag då blir det samma procedur och kameran blir med ut.
Jag med, parkerar alltid långt ifrån för att slippa sådant, men idag (och lite då och då) så var det smockfullt nu när jag kom ut och skulle slänga i lite mer pengar i p-automaten och ser Audin brevid stå lite väl nära.
1: räkna till tio, att sparka in dörren på Audin gör INGET bättre.
2: börja åk kommunalt...

:x :cry:
Användarvisningsbild
av SvenB
grillchips skrev:Jag med, parkerar alltid långt ifrån för att slippa sådant, men idag (och lite då och då) så var det smockfullt nu när jag kom ut och skulle slänga i lite mer pengar i p-automaten och ser Audin brevid stå lite väl nära.
1: räkna till tio, att sparka in dörren på Audin gör INGET bättre.
2: börja åk kommunalt...

:x :cry:
3: Parkera på andra sidan gatan utmed sträckstenskanten.
Jag har på det nästan året jag haft denna bil, hittills inte fått något dörruppslag. Antingen parkerar jag bredvid kundvagnsskjulet med höger sida 5 cm från detta, eller på andra sidan gatan, då jag är i centrum och handlar. Hellre går jag ett stycke än råkar illa ut. Förra bilen fick inte heller något dörruppslag på nästan 4 år. :)
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 1912
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]