Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av philipsguy
niljo skrev:Vad ingår i teknikpaketet?
I PRO HP ingår dig. kombiinstrument, parkhjälp fram/bak, RTI navigering, taklucka samt HP multimedia 7"
Användarvisningsbild
av Guligan
philipsguy skrev:Jag la beställningen på en V70 D5 My 14 idag, först av alla? 8)
Nya motorer då får man vänta till sent i höst enligt säljaren på Bilia
Du var säkert först på forumet iallafall. Grattis!
Användarvisningsbild
av Guligan
Förutom att det är nya paket flyttar man om en del mellan grundpaketen (Kinetic, Momentum, Summum) och de övriga paketen. T.ex. utgår parkeringssensor bak från Momentum och flyttas till Teknikpaketet. Även eluppvärmt baksäte försvinner från Kinetic och återfinns i Klimatpaketet.
Användarvisningsbild
av philipsguy
PCC/keyless verkar ingå i Summum och inte i något paket i min bil... Går väl att köpa till separat...
Klimatpaketet blir väl ett måste för dieslar för att få med tidur samt Volvo On call
Användarvisningsbild
av 2013xc70
philipsguy skrev:
I PRO HP ingår dig. kombiinstrument, parkhjälp fram/bak, RTI navigering, taklucka samt HP multimedia 7"
Betyr det at my13 instrumentet er stanard i xc 70?
Användarvisningsbild
av philipsguy
2013xc70 skrev:
philipsguy skrev:
Betyr det at my13 instrumentet er stanard i xc 70?
Det bör vara så att digitala instrumentpanelen är ett tillval i alla bilar (utom plugin-hybriden v60)
av Hertsh
Guligan skrev:Japp, vilket innebär att dagens silver (426) utgår. Även Caper grön (493) försvinner. (saknad av få antar jag...)
Flamenco röd (702) utgår på S80.
Ja, inte ens jag som har en Caper Grön XC70 kommer sakna färgen, för det gör min bil mer unik. För övrigt tycker jag att det är en fin färg, speciellt på en skogsmullebil som min.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 27
Utrustning XC60 MY22-25 - Köpråd

Ja du "säljaren" är helt[…]

..Öppnar locket (försiktigt) och det b[…]

En sån här som tappat "knappen&quo[…]

Motorvärmare