niljo skrev:Vad ingår i teknikpaketet?I PRO HP ingår dig. kombiinstrument, parkhjälp fram/bak, RTI navigering, taklucka samt HP multimedia 7"
Moderator: Moderatorer
niljo skrev:Vad ingår i teknikpaketet?I PRO HP ingår dig. kombiinstrument, parkhjälp fram/bak, RTI navigering, taklucka samt HP multimedia 7"
philipsguy skrev:Jag la beställningen på en V70 D5 My 14 idag, först av alla? 8)Du var säkert först på forumet iallafall. Grattis!
Nya motorer då får man vänta till sent i höst enligt säljaren på Bilia
philipsguy skrev:Betyr det at my13 instrumentet er stanard i xc 70?niljo skrev:Vad ingår i teknikpaketet?I PRO HP ingår dig. kombiinstrument, parkhjälp fram/bak, RTI navigering, taklucka samt HP multimedia 7"
2013xc70 skrev:Det bör vara så att digitala instrumentpanelen är ett tillval i alla bilar (utom plugin-hybriden v60)philipsguy skrev:Betyr det at my13 instrumentet er stanard i xc 70?niljo skrev:Vad ingår i teknikpaketet?I PRO HP ingår dig. kombiinstrument, parkhjälp fram/bak, RTI navigering, taklucka samt HP multimedia 7"
Guligan skrev:Japp, vilket innebär att dagens silver (426) utgår. Även Caper grön (493) försvinner. (saknad av få antar jag...)Ja, inte ens jag som har en Caper Grön XC70 kommer sakna färgen, för det gör min bil mer unik. För övrigt tycker jag att det är en fin färg, speciellt på en skogsmullebil som min.
Flamenco röd (702) utgår på S80.
..Öppnar locket (försiktigt) och det b[…]
En sån här som tappat "knappen&quo[…]