Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
Ja givetvis blir det en ny volvo.
Men det blir inte den 945an, mattsvart huv och grovt utblås fick både mig och päpplet att tveka. Det är Säkerligen slutkört

Verkar inte vara så jättestort intresse på bilen. Fortfarande dessa tre byten endast.

Är priset så galet satt eller ska jag hålla mig kall? Jättemycket lägre vägrar ja gå, då behåller jag den hellre
ja man tycker ju det. har dock fortfarande inte hört något mer ang annonsen.

spelar dock ingen roll, tänker inte sänka något pris heller. bilen kan då väl få vara kvar om ingen annan vill ha den.

idag hände det som jag bara väntade på, ena stänkskyddens dioder gav upp på grund av all snö, ska kolla på varför i helgen, antingen få igång dom eller koppa ur dom på andra sidan, kan ju inte åka runt med dioder bara på ena sidan. :cry:

har även överfört en liten summa pengar och kommer få ett fint paket med bussgods nästa vecka till pärlan, ja jag beställer mer grejer till en bil jag är på väg att sälja, fick ett bra erbjudande och kunde inte säga nej.

har även bestämt vad grabben ska få i julklapp iallafall... det var inget svårt beslut när jag fann denna:

Bild

kostar dessutom endast 100 spänn mer än en vanlig bobbycar.
Mottagningsort: Insjön
Produkt: Företag / privat

Datum Ort Status
2010-12-03 14:46 KRISTINEHAMN Inlämnad
2010-12-06 16:16 Borlänge Vidaresänd

Imorgon kommer det med all sannorlikhet en bilduppdatering här i tråden.

någon som kan gissa vad som skall ske?
Päpplet är diskad då han finns på min facebook...
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 46

Jag kommer att köra min etanol drivna 745-a t[…]

Camber vänster sida Volvo 240

Viktigast för däcken är Toe-in. Cam[…]

Automatlådan fast i "P"

Hallå! Jag har en C30 533 2.0 D 136 hk Diese[…]