Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Vi monterade ett par andra 20" med färre ekrar, väntar ivrigt på resten av bilderna. :)
Lucif3r: De jag gillade minst ärligt talat. :D Smaken är som baken, det smarrigaste sitter i mitten!
Jävlar vilken skillnad det blev, med lite tålamod så går tamefan allt. Ser precis ut som min, jag har r-design paketet från fabrik :). Jag ska också byta lampor och sätta in LED. Har inte råd att köpa nya dimljus, så tänkte göra som du. och bara köpa lampan. Kan du länka en sida jag kan köpa på, då gällande Dimljus, positionsljus osv..Har redan satt in i regplåtsbelysningen. Min engelska suger så om du vill hjälpa mig att hitta artiklarna så vore det snällt.

Mvh.
Tack! Det är lite smådetaljer kvar som lister vid dörrarna och emblemet på grillen men annars är den klar utvändigt som en R-design. :)
Det finns att köpa på ex diodhuset.se men de är lite dyrare än vad jag själv velat betala. Jag har köpt från dx.com så prylarna skickas från Hong kong vilket resulterar i veckors leveranstider istället för dagar. Men sakerna där kostar en bråkdel av vad de gör här i Sverige så man får välja pest eller kolera. :) kan länka till allt när jag kommer hem från midsommarhelgen. :)
grillchips skrev:Tack! Det är lite smådetaljer kvar som lister vid dörrarna och emblemet på grillen men annars är den klar utvändigt som en R-design. :)
Det finns att köpa på ex diodhuset.se men de är lite dyrare än vad jag själv velat betala. Jag har köpt från dx.com så prylarna skickas från Hong kong vilket resulterar i veckors leveranstider istället för dagar. Men sakerna där kostar en bråkdel av vad de gör här i Sverige så man får välja pest eller kolera. :) kan länka till allt när jag kommer hem från midsommarhelgen. :)
Perfekt, föredrar det från DX då. :D Ja gör det, vore jag jätte tacksam till fortsatt trevlig midsommar helg :D
SÖKES!
Jag vill plocka bort railsen men kommer behålla dom ifall de mot förmodan skulle behöva användas eller då bilen om några år säljs.
Men att behöva köpa hela jädra taklisterna känns lite overkill och därför är jag ute efter någon som eventuellt har ett par liggandes, skick kvittar, eller rent av kan bygga åt mig!
Jag vill helt enkelt bara åt de delar som behövs där railfästena är monterade i taket det vill säga 4 bitar på ungefär 15cm styck. Jag är alldeles för okunnig för att luska ut hur jag kan göra egna men för någon med erfarenhet så bör det ju vara easy peasy.
Tanken är att de ska gå att klicka i de befintliga fästena för railsen så om det blir en viss upphöjning just där dessa klickas i gör inget då jag som sagt enkelt vill kunna reversera ingreppet.

Annars, har ni några idéer på hur jag isåfall kan göra egna? Material osv?
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 50

Hittade kompletta motorer på AliExpress f&[…]

Hur har det gått med detta? Har samma grunds[…]

Han slirade inte så länge för jag […]

Reparera läckande AC

Jo precis. Anslutningarna kan sitta fast och r&oum[…]