Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

StefanN skrev:Måste va en riktigt bra arbetsgivare, trots att ni knappt har nån V70II alls så lyckas Harry skaka fram tre R-designpaket till sina anställda. :roll:
Om du tittar på hur många motorer, bensin och diesel från 2010 och nyare de har på lager till V70 så tror jag du ändrar uppfattning.
dominik232323 skrev:
BOEBBE skrev:Var lite runt o tittade på tradera och blocket när jag sog att de va en typ som sålde 2 r paket i malmö trakten. Dock så har han ett paket till nu pågång som han lagt ut på tradera. Vi i stockholm har blivit trötta på r prylar som själs. Fast hört att ni har extremt med stölder när de gäller r design v70.
Kolla gärna in denna typ och polisanmäl typen så kanske dem får tag i han=).

http://www.tradera.com/v70-r-design-auk ... _174658467
Tj Det är jag som har olika paketer till salu på tradera .

Prylarna är från Harrys bilskrot i malmö där jag jobbar.

Var det nåt mer? Vill du komma och hälsa på ?

Undrar om inte du är en tjuv och är rädd för konkurrens .

HAR LÄST DINA OMDÖME FRÅN TRADERA (BOEBBE)

Hej det stämmer att jag är meddlem på tradera och de stämmer att jag har 6 negativa omdömmen, jo o vet du varför? Jo de va för att när farsan blev av me sitt paket mer än 3 gg i stockholms trakren då blev vi förbannade och buda på de stulna s r design paketen så tjuven på tradera inte ska få sålt på dem. Han sa också att han jobbade på skrot. Så nu vet du varför jag har 6negativa omdömmen. Något du inte har med o göra snubbe. Men dock att du sitter här och bortförklarar dig är ju inte speciellt klass på ditt sätt. Harrys bilskrot? Javisst där har vi en till en flummig person.
BOEBBE skrev:
dominik232323 skrev:
BOEBBE skrev:Var lite runt o tittade på tradera och blocket när jag sog att de va en typ som sålde 2 r paket i malmö trakten. Dock så har han ett paket till nu pågång som han lagt ut på tradera. Vi i stockholm har blivit trötta på r prylar som själs. Fast hört att ni har extremt med stölder när de gäller r design v70.
Kolla gärna in denna typ och polisanmäl typen så kanske dem får tag i han=).

http://www.tradera.com/v70-r-design-auk ... _174658467
Tj Det är jag som har olika paketer till salu på tradera .

Prylarna är från Harrys bilskrot i malmö där jag jobbar.

Var det nåt mer? Vill du komma och hälsa på ?

Undrar om inte du är en tjuv och är rädd för konkurrens .

HAR LÄST DINA OMDÖME FRÅN TRADERA (BOEBBE)

Hej det stämmer att jag är meddlem på tradera och de stämmer att jag har 6 negativa omdömmen, jo o vet du varför? Jo de va för att när farsan blev av me sitt paket mer än 3 gg i stockholms trakren då blev vi förbannade och buda på de stulna s r design paketen så tjuven på tradera inte ska få sålt på dem. Han sa också att han jobbade på skrot. Så nu vet du varför jag har 6negativa omdömmen. Något du inte har med o göra snubbe. Men dock att du sitter här och bortförklarar dig är ju inte speciellt klass på ditt sätt. Harrys bilskrot? Javisst där har vi en till en flummig person.
Känns som om du med all rätt är bitter, det ger dig dock inte rätt att förtala någon som detta börjar likna, killen har sagt var han jobbar, lämnat namn o nummer, tycker du kan ringa bilskroten och fråga hans chef om han jobbar där och om han säljer varor som kommer från bilskroten och efter det berätta för oss andra hur det gick.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

Som rubriken lyder.. Startmotorn fastnar i ytterl&[…]

V70 2012 Baklucka varnar öppen konstant

Hej alla på forumet, Jag har försö[…]

Kopplingspedal knarrar

Jag har en kopplingspedal som knarrar, jag trodde […]

Inte alltid för mig som motorlampan tänd[…]