Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
StefanN skrev:Råkade kolla in mina genomslagsgummin på bakaxeln, vad stod det på dom om inte ....FORD! :evil:
Jag tycker det står FoMoCo på det mesta om man lägger sig och kikar upp under bilen...
av Brosten
Om ni någon gång får möjligheten eller orsaken till att plocka ner tanken så ska ni titta rakt upp... nämen se där... Troligtvis den största Ford loggan ni sett borträknat från den på fasaden hos den lokala Ford handlaren :)
Användarvisningsbild
av crumpets
Lite illa mår man. :( Hoppas de flesta fordpryttlar i V40:n i alla fall är ritade av européer(ej britter).
Användarvisningsbild
av Its1more
Undra vad man kan hitta på för kul med en XC70II T6 MY13... Jag blir ju lite inspirerad av att läsa din tråd, StefanN!

/Fredrik
Användarvisningsbild
av crumpets
R-designprylar blir ju lite svårt till en XC, men sänkning och fina fälgar sitter ju som en sportmössa.
Användarvisningsbild
av Its1more
crumpets skrev:R-designprylar blir ju lite svårt till en XC, men sänkning och fina fälgar sitter ju som en sportmössa.
Sitter redan 18" Zephyrus på...jag tycker de är snygga. Sen har den Four-C vilket försvårar en sänknig... Det går, men då måste också modifierad mjukvara laddas in sägs det.

Vinge och tröskeldekor samt andra backspegelkåpor är väl det jag själv kan komma på.

Philips Silver Vision på blinkers är väl nästan självklart. Är de godkända av Bilprovningen förresten?

/Fredrik
av Lövet
Så blinkersen lyser tydligt orange vid blink är det ok. Och de gör det.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Belysta Volvo instegslister skulle vara snyggt, det verkar riktigt ovanligt! :) Men sen kostar det några tusenlappar oxå, men fint blir det. :P
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 40
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]