Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Fattas väl bara att original bromsarna utgår på Volvo dock så har ju okhållarna till 302skivorna (R) utgått och dom är nästan omöjliga att hitta på någon skrot och dyker dom upp så är dom borta lika kvickt då alla vill ha dom.
White skrev:Förr hade volvo en reservdels garanti på 20 år till sina bilar, det var tider det.
Det var tider det. Men ibland blir man förvånad att vissa saker inte har utgått som man nästan räknat med ska ha utgått.
DayDreamer skrev:Fattas väl bara att original bromsarna utgår på Volvo dock så har ju okhållarna till 302skivorna (R) utgått och dom är nästan omöjliga att hitta på någon skrot och dyker dom upp så är dom borta lika kvickt då alla vill ha dom.
Det vore något! :lol: Kanske slutar göra service på bilarna också, när de blir för gamla... :roll: :lol:
White skrev:Förr hade volvo en reservdels garanti på 20 år till sina bilar, det var tider det.
Det är så det bör vara! :wink:
Hmmm... (HMM) Sitter här och funderar om jag inte ska skicka efter den radio sargen i trä som finns på bildelsbasen.

Den upplevs ju dock lite mörkare än den jag har nu. Var i kontakt med skroten där den ligger och han sa att den hade samma färg som mitt bakre askfat. Länkade till mina bilder här. :wink:
Tycker ju dock att min mittkonsol känns åt det lite mörkare hållet, samt att jag har en mörk knopp på växelspaken...

Att det är en liten skada på den bryr jag mig inte så mycket om. Den syns inte precis enligt mig. :)

Vill ju få ihop min inredning nån gång och nu har jag ju en trä-ratt på väg också! :wink:
Ja det är att en bra fråga men inte tusan fanns det väl två olika färger på träimitationen? Det vore ju så jäkla tråkigt för dig om det inte skulle vara samma färg på den som resten.
DayDreamer skrev:Ja det är att en bra fråga men inte tusan fanns det väl två olika färger på träimitationen? Det vore ju så jäkla tråkigt för dig om det inte skulle vara samma färg på den som resten.
Jo, det är ju det jag tänker på också. Det ska ju ha funnits med både äkta trä och "fejk trä", men tror inte att färgen skiljer. Dock skrev han att den inte glänser som min list på handskfacket, men det vore gå att putsa upp. :)
Lucif3r skrev:Det finns bara en mörk trä nyans. Om det skiljer på delar du sett så får nog skylla på solen och åren, även om jag har svårt att tro att dom skulle kunna bli solblekta... :roll:
Tror ju själv att det är fotot som luras lite. Alla som har använt en kamera vet väl att ljuset måste vara rätt, för att bilden ska bli bra...
Rätt så svårt att bli solblekt inne i bilen... :lol:
Ja mina är också lite matta på vissa ställen vet inte om det är klarlack som är överdraget som skydd men jag tänkte ta och testa med lite bilvax och se ifall jag kan få dom att glänsa lite mer.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 55

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]

Carplay trådlöst?

Jag har själv sökt svar och lösning[…]