Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

AramisKD skrev:Det finns ingen mer status på Minvolvo-sidan efter "Påväg till xxxxxx"? Typ att den är framme eller nåt sånt?
Nä det hände inget mer med min status efter "på väg till åf" Din bil är säkert hos åf nu. Ring och fråga så får du säkert besked. Plötsligt händer det!!!! :D
Sockan skrev:
AramisKD skrev:Det finns ingen mer status på Minvolvo-sidan efter "Påväg till xxxxxx"? Typ att den är framme eller nåt sånt?
Nä det hände inget mer med min status efter "på väg till åf" Din bil är säkert hos åf nu. Ring och fråga så får du säkert besked. Plötsligt händer det!!!! :D
jag frågade säljaren i onsdags och jag vill inte tjata något mer, hört av mig en gång i månaden typ haha. Men jävlar vad seeeeeeegt det är!
sådärja, hämtade ut min V40 CC T3 i måndags efter ofattbara 5månaders väntan.... :)

måste säga att jag gillade den vanliga V40D2 jag körde innan, men min T3:a är roligare!

sedan undarar jag om det bara är inbillning från min egen sida, men CC känns hårdare i stötdämparna :).
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21

Startar du kalibreringen efter du bekräftat t[…]

Nej. Har ingen aning om hur man gör det. Bara[…]

Kamremsbyte V70N

Hej. Jag är ny här på forumet, s&a[…]

Hej! På mätarhuset som sitter i bilen f[…]