Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
Det ljusa träet är verkligen snyggt även till mörk inredning. Var nära att köpa en S70R med den inredningen. Är ju även lite trä i baksätet.
Kollade upp pris på alla inlägg men nu minns ja inte vad det kostade.
Köp den där inredningen och byt till därrsidorna från en R för på dom släpper inte skinnet.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Verkligen snyggt! 8)
Ja visst är det :D
Perra83 skrev:Det ljusa träet är verkligen snyggt även till mörk inredning. Var nära att köpa en S70R med den inredningen. Är ju även lite trä i baksätet.
Kollade upp pris på alla inlägg men nu minns ja inte vad det kostade.
Köp den där inredningen och byt till därrsidorna från en R för på dom släpper inte skinnet.
Det har inte släppt något större än skinnet på dörrsidorna men det lär väl göra för det har börjat lite, den som fortfarande är hel är förardörren där har det inte släppt något alls än :) nu är det väl inte det lättaste att hitta en R med kompletta dörrsidor antar jag ??:-/
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Bonden1989 skrev:Skulle nog bli riktigt snyggt! Där har du ju ratten också! :wink:
Fast ser det inte ut som att biten i mittkonsolen är lite skadad på den där? ??:-/ Kanske bara är som det ser ut...
Ja absolut ratten finns och den ser ut att vara i ett jäkla bra skick, jo det ser ut som träet i mittkonsolen är skadad.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Nej fy fan, det ljusa trät ser ju för jävligt ut!

Tycker också det ser ut som att centerpanelen är skadad. Lustigt nog nästan på exakt samma ställe som min panel :P
Jag åker hellre runt med äkta trä än trä-plast.
Användarvisningsbild
av svergie2
Precis, det ljusa är hästlängder snyggare än den mörka!

Angående hur länge man har ägt bilarna, MY02 köpt 2006 ;) Skall dock snart bytas ut mot en nästan ny V40 :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja precis, men när solen lyser in på det mörka trä-imitationen så är det snyggt men annars är det väl kanske inte så mycket att hurra för. Det är ju helt klart bättre än den tråk grå plasten som var innan :D
  • 1
  • 177
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 252
Laddbox

Hej, jag har just köpt en v60 t6 recharge. Ja[…]

trådlös laddning

Om någon i framtiden vill veta vad kag gjord[…]

Plötsligt ändras inte displayen på[…]