Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Its1more
the_dolph skrev:Lägger upp en bild på pärlan när jag hämtat den.

Mvh Lars
Ja, det är alltid trevligt.

Jag är lite nyfiken på vilka frågor du ställde, vilka svar du fått samt om du kollat historiken och i sådana fall vad den har visat.

Jag respekterar om du inte vill dela med dig av allt.

Tack på förhand,
Fredrik
Användarvisningsbild
av the_dolph
Bad om bilder ftån olika vinklar, i motorn osv. Frågade vart den var servad och kollade med bolaget.
Användarvisningsbild
av Its1more
Såg att den nu står som såld. Är det du som köpt den?

/Fredrik
Användarvisningsbild
av the_dolph
Ska ner på lördag, han tog bort den för att slippa samtal.
Användarvisningsbild
av Its1more
Aha, då kan vi vara lugna.
av perhall
apersson850 skrev:Om du tror att folk i allmänhet kan blinka i cirkulationsplatser i Stockholm får du nog tänka om.
Det här är en intressant sak. Kanske starta en ny tråd om det? I Linköping kör folk jättelångsamt och man blir prejad om man kör 65 på 50 eller gör en hastig inkörning.. I Jönköping är de mycket intoleranta mot avvikande trafikmönster. Kompisar flyttade dit och undrade varför många tutade på dem, de körde ju normalt. Men inte exakt enligt Jönköping-mönster. I Stockholm tutar medtrafikanter nästan aldrig oavsett hur man kör. Tillåter att japaner springer ut i gatan med kameran etc. Bra eller dåligt? Jag vet inte..

Lycka till med nya bilen!
PH
Användarvisningsbild
av the_dolph
Tackar, det blir en tripp med hela familjen. Imorgon bär det av :)
Användarvisningsbild
av the_dolph
Hej! Det vart ett köp och 60 mil senare är jag hemma med pärlan. Vilken underbar motor och chassie.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Grattis till ett bra köp. :-)-) Visst är Four-C chassit helt underbart! 8) Synd att det är så få volvobilar som har det.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 24
Volvo car UX

Om du har google automotive i bilen så f&ari[…]

Vi har en Subaru XV, samma som Outback men kortare[…]

Är det gamla eller nya drivlinan i bilen? De[…]

Lyfta bilen