Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

xerys2012 skrev:Som någon klok person skrev här tidigare, limma fast rakblad på insidan av grillen! :evil: Doppa dem i typ hundskit så det blir snitt med påföljande blodförgiftning.
Ingen vidare ide med rakblad, det gjorde jag själv i min ungdom då det var populärt med en klase extraljus, det resulterade i en totalt sönderslagen front på min 142. Och vill det sig illa åker du själv dit om tjuven råkar skära av någon sena el två och anmäler dig.
Var lite runt o tittade på tradera och blocket när jag sog att de va en typ som sålde 2 r paket i malmö trakten. Dock så har han ett paket till nu pågång som han lagt ut på tradera. Vi i stockholm har blivit trötta på r prylar som själs. Fast hört att ni har extremt med stölder när de gäller r design v70.
Kolla gärna in denna typ och polisanmäl typen så kanske dem får tag i han=).

http://www.tradera.com/v70-r-design-auk ... _174658467
Haha, kolla ett av omdömmena "++ men lite skadade fästen" vad kan de skadade fästena bero på tro.......

Rätt så svårt att anmäla ochså, man har ju noll bevis, det enda man kan göra 'är att sabba auktioen, bjuda typ 5000pix, man han lägger ju bara ut den igen.
Farsan blev av med sitt v70 r paket 3gg, till sist hade han satt dit knivblad runt hela insidan av grillen, blodspår fanns där kan ni tro. Han som säljer på tradera måste ju va en amatörtjuv, om han nu är så smart snubbe och snor paket från bilar, hur i hellsike tänker han nu när han har sålt 2 registrerade r design paket och en pågående aktion som då är också v70 r design.??????????????????????????

Man blir förbannnnnnnad satan ta mig. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
BOEBBE skrev:Var lite runt o tittade på tradera och blocket när jag sog att de va en typ som sålde 2 r paket i malmö trakten. Dock så har han ett paket till nu pågång som han lagt ut på tradera. Vi i stockholm har blivit trötta på r prylar som själs. Fast hört att ni har extremt med stölder när de gäller r design v70.
Kolla gärna in denna typ och polisanmäl typen så kanske dem får tag i han=).

http://www.tradera.com/v70-r-design-auk ... _174658467
Tj Det är jag som har olika paketer till salu på tradera .

Prylarna är från Harrys bilskrot i malmö där jag jobbar.

Var det nåt mer? Vill du komma och hälsa på ?

Undrar om inte du är en tjuv och är rädd för konkurrens .

HAR LÄST DINA OMDÖME FRÅN TRADERA (BOEBBE)
Det förklarar ju faktiskt saken, hade det i tanken och skulle såklart inet ha gått händelserna i förväg, Det fans väl en kille här ochså för många år sedan som sålde eftertraktade saker, G.kraft el något i den stilen hette han och hade ju ochså kontakt med någon skrot.

Du har inga bilder på ett kitt så man kan se skicket? och är grillen med det nya stora emblemet?
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

Som rubriken lyder.. Startmotorn fastnar i ytterl&[…]

V70 2012 Baklucka varnar öppen konstant

Hej alla på forumet, Jag har försö[…]

Kopplingspedal knarrar

Jag har en kopplingspedal som knarrar, jag trodde […]