Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av S.t.r.a.n.D
Jaa precis. Kanske bäst någon moderator startar en tråd då och samtidigt flyttar över bilderna dit.

En tråd att bara posta "snygga" bilder i, inte en tråd som alla ska visa sina bilar i. Om ni förstår skillnaden. Om det ska vara bild på en bil så ska det vara något speciellt med bilden. Typ som den på sportbilarna där, där det syns att det ligger lite tanke bakom bilden.
Användarvisningsbild
av Brainy
Det kliade för mycket i fingrarna, åkte förbi och hämtade den ;)

Bild
Rakt framifrån fungerade den som väntat. Även från diverse vinklar som rakt bakifrån fungerar den bra. Så vid fotande på stativ kommer den väl till pass.

Bild

Helt klart värd de 70kr som jag betalade. Budade in den för 1kr och fick betala 69 ggr så mycket i frakt :)
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Cool fjärris Brainy & nice price var det ju onekligen... En sådan ska jag oxå införskaffa...efter att jag köpt ett stativ... det blir dyrt med den kära D80´n....med alla tillbehör man så gärna vill ha :wink: :) .
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Så, nu har jag införskaffat fjärrkontroll till D80´n.... (precis som Brainy, inte riktigt samma modell men liknande) från Hong Kong.
Endast $3 us inklusive frakt !!! (beställde även ett pack med batterier från samma säljare som passar fjärrisen).
Har inte haft möjlighet att testa den ännu dock....
Fungerar din bra Brainy ?

http://cgi.ebay.com/IR-Remote-for-Nikon ... 3ca9d2fe53
Användarvisningsbild
av V70BiFuel03
Skall väl tillägga att jag köpte ett billigt stativ på Jula för ett par hundra :oops: ...men, man får ju vad man betalar för... & är inte precis helnöjd om man säger så... får hålla utkik efter ett begagnat kvalitets stativ på Ebay eller Blocket framöver :) :wink:
Användarvisningsbild
av Scania
V70BiFuel03 skrev:Skall väl tillägga att jag köpte ett billigt stativ på Jula för ett par hundra :oops: ...men, man får ju vad man betalar för... & är inte precis helnöjd om man säger så... får hålla utkik efter ett begagnat kvalitets stativ på Ebay eller Blocket framöver :) :wink:
...eller kolla på Tradera?
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
Motorn tappar kraft och dör.

Har en nissan micra k11 1998 som tappar kraft och […]

Hittade du felet med lampan i lastutrymmet? Jag ha[…]

Jag skulle testat så stor som möjligt.

Tryckslang v70 D5