Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

garinge skrev:
DayDreamer skrev:
White skrev:A vad fanken, behåll hemslöjden! Ganska coolt ändå! :-)-)

Kör själv med tärningar i backspegeln som värsta Pentaraggaren. :lol:
Haha ååå sådan beslutsångest jag fick :???:
Det var fortfarande fler som sa pensionärsvarning på grejerna, så är nog snyggare utan ;)

eller så får du väl köpa något "ungdomligt" och lägga där bak som skriker 21åring...

Sen har väl alltid tärningar i backspegeln sett förjäkligt ut, OM något så ska det hänga i en jänk från 55-65
annars är det superduperbonni:t och fult :P
Hm ja frågan är vad man ska stoppa in där då istället :???:
White skrev:Vet om att det kanske är töntigt med tärningarna, men det struntar jag i. vol:-)
Hm ja tärningar det är ju ganska snyggt det kanske man skulle slänga in.
Lucif3r skrev:Släng in lite mjukisdjur som maskotar istället :D Jag har 4st i min :P En i bagaget brevid baslådan, och 2 på instrumentbrädan i varje hörn, samt ett litet i backspegeln :mrgreen: Samtliga är från min barndom :P
Inte har jag några bra mjukisdjur eller maskottar heller, mot Biltema kanske :mrgreen: Det blir ju lite mer "hemtrevligt" :)
White skrev:Släng in vad du själv känner för, strunta i vad andra tycker! :-)-) (det gör jag!)
Ja ja får väl slänga in något skojs :mrgreen: hm om jag lägger i massor av mjukis hästar i hatthyllan undrar om jag även får mer Hk under huven (HMM) :mrgreen:

Haha fick en annan sjuk ide och det var om man skulle knyta fast en svensk flagga i el-antennen givetvis så får jag ju dra ur strömmen till den så att den inte hissas ner. :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
Svensk flagga på antennen. Lär bli bortsliten omedelbart och Rasist sistat på hela bilens sidor! Tyvärr så får man inte längre vara stolt svensk....
Tycker du ska ha exakt vad du vill i bilen. Det är din bil och dina val. :D
Användarvisningsbild
av Nexus
Jag har svensk flagga på balkongen. Grannen fråga om jag var rasist. Nej svarade jag varför skulle jag vara det p g a vårat lands flagga! Har många invandrar vänner som i många fall är mycket trevligare och gästvänligare än tråkiga torra svenskar.
Nog med OT.
Kan du inte bygga om elantennen till en midsommar stång :wink:
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 252

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]