...

Moderator: Moderatorer

Hittat en skön göteborgare som lägger upp videon ibland. :D Lastbilschaffis som får se en och annan idiot på vägarna!
T.ex den här:
joel80 skrev:Fick upp en lite kortare film ikväll... så ni har nått till fredagsölen... om den inte redan är slut.
;)

[youtube]abClw_JsWaI[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=abClw_JsWaI
Den där röda Hondan vid 2:35 typ har bakrutetorkaren gående också. Det säger en del om föraren, tycker jag. Eller är det bara jag som tycker så?

Ungefär som att det finns folk som har vindrutetorkarna gående på fullfart fast det bara kommer någon ynka droppe eller har slutat regna.
Likväl de som åker runt med varningsblinkers efter att ha haft de på tidigare av någon anledning. Det måste väl ha funnits någon microsekund de kunnat undvara från att titta spikrakt fram och istället titta på instrumentpanelen och se att lampjäveln blinkar?
Ja ibland undrar man..

Fast idag gjorde jag nog nått som folk måste undrat över också.. Till att börja med ska jag säga att jag blivit satans förkyld, och mår jävligt skumt i huvudet och har jobbat på alvedon, nässpray och halstabletter idag.. (Sjukskrivning är svårt när man har egen firma och är rätt liten.. ingen som kan täcka för en riktigt.)
På väg hem från Stockholm nu på kvällen skulle jag spola rutan (körde in i nått kladdigt flygfä) och lyckades i min feberyra (eller bara trötthet) dra i fel spak och drog på hellyse.. måste bländat minst 10 bilar.. både framför mig och mötande.. och blir så hetsig och försöker snabbt få av det så jag stänger av det och slår på det igen. Undrar vad stackarna runtomkring mig tänkte och trodde...
Ibland slår det fel för mig, låt säga att jag är ute och kör och börjar FUNDERA på att spola rutan. Redan då är det kört, för plötsligt så har jag inte en aning om ifall det är den högra eller vänstra spaken. Det har hänt både en och fem gånger att jag tagit fel, senast för några veckor sen. Om jag däremot spolar på en gång utan att lägga någon tankeverksamhet kring det och istället agera direkt med muskelminnet så är det 100% rätt. :D

(Krya pårej!)
Ny liten film med veckans "händelser".

Inte så mycket att komma med den här gången.. Men några saker i allafall.. bl.a en Land Rover med en vääääldigt okoncentrerad förare och en Audi som aggro-kör "som vanligt". :)
Åsså jag som hoggar vänsterfilen igen... :) Fast under omkörningar.

[youtube]gRERD3mUHgI[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=gRERD3mUHgI
  • 1
  • 151
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 356

Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]

Volvo 850 Efter kopplingsbytet hängdes trof&[…]

Bränslekrux...