Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Droopy
Upptäkte idag att mikrobrytaren var ok då jag ohmade den med kablarna bortlödda, det var den gröna kabeln söm nääästan var av, därav det konstiga värdet då jag ohmade mikrobrytaren igår. bytte ut kabeln och nu fungerar det igen.

Kan vara värt att kolla kabalrna innan man beställer ett nytt handtag, de är nertryckta i små jack i plasten., det var där min kabel gått av.
Användarvisningsbild
av knut1955
Hei
Gammel tråd, men i dag sviktet låsen på bakluken på min MY11 D3. Jeg får ikke opp bildet som persa postet link til 12 mars 2015 kl 21:16.

Er det noen som har bildet, eller får det opp? Setter stor pris på hjelp, takk...
av oldtimersmc
Gjorde en prelösning på en v70n där jag fäste en migtråd i låset och drog upp den lite diskret vid sidan av klädseln att använda vid panikläge, funkade förträffligt.
Kan någon lägga upp en bild eller beskrivning vart hålet/anvisningen är placerad, har kollat på min my10 och my12 och kan inte se ngt.
Användarvisningsbild
av Wolfyswe
perssa skrev:Är inget hål från början , men man ser att det är ett något där så man får peta hål.
Ja det går att komma åt från insidan :)
Du menar med andra ord att det är ingen hål, men det finns ett tunnare lager plast eller "markering" att här man kan ta hål?
Vad gjorde ni hålet med? borrmaskin, eller räcker det med kniv?
Sedan drar man bara in en skruvmejsel och trycker?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Ny Kartuppdatering

Det vet jag inte heller. Skulle kunna fråga […]

Plockade bort fläkten o den kändes bra, […]

Laddbox

Zaptec Go

Då börjar vi! Jag tycker att det &aum[…]