Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Braweheart
DayDreamer skrev:Dom gör sig även bra på 745:an men jag tycker nog att fälgarna gör sig bäst på 240
Ja de vart bättre än jag trott.. Men Hydra fälgarna skall bara fixas sen e dem tillbaka..
Håller helt med om att dem gör sig bäst på 240..
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Braweheart skrev:
DayDreamer skrev:Dom gör sig även bra på 745:an men jag tycker nog att fälgarna gör sig bäst på 240
Ja de vart bättre än jag trott.. Men Hydra fälgarna skall bara fixas sen e dem tillbaka..
Håller helt med om att dem gör sig bäst på 240..
Ok det gäller att hålla efter fälgarna och fixa dom med jämna mellan rum :)
Användarvisningsbild
av Braweheart
Tog ner bromsarna och kolla lite snabbt då dem sa att beläggen är riktigt tunna nu (ingen 2:a konstigt nog). Men jag får nog ta och kolla efter 2 nya ok ser de ut som.. då detta är stumt..

Bild

Men passade på att byta ena 2:an iaf..

Bild

Bild

Bild

Bild

Sen såg jag att jag nog skall byta stabstagen på bilen med.. :)

Bild

Och lite less blir man allt..

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
2-kolvsok inte illa 8)

Hoppas att du bytte styrleden på andra sidan också för den lär nog ge upp snart den också. Hehe ja stabstagen så inget bra ut :|

Köpte du styrleden på Biltema? Om du gjorde det så se till att dra lås muttern hårt som fan för den släpper, det gjorde så två gånger på min bil när dom gjorde det andra gången blev jag less och drog till dom med mutterknackaren och nu verkar dom sitta.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 20

Har det lite oljigt i området runt en sensor[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Om det finns gas kvar kan man "tvångs[…]

Jag har exakt samma fel på min 945 -98. Tror[…]

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]