Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AllramEest
Apropå läder - riktigt frän klädsel!! Men smakar det så kostar det...
av Lövet
StefanN skrev:Billigast hittills? 73 000:- för en till synes rätt ok bil. http://www.blocket.se/gotland/Volvo_V70 ... 2.htm?aw=1
Jag misstänker att inte allting står rätt till med den annonsen.
Användarvisningsbild
av xerent
Är priset rätt så kommer någon på Gotland strax köpa den och lägga ut den för minst 50 papp mer efter en rekond
Användarvisningsbild
av xerent
Där var den bilen såld ja... Grattis vem än som fick den. Den dyker väl upp igen snart, Electric Silver grå med Venatorfälgar, svart inredning och cirka 12500 mil, och betydligt dyrare.
av Lövet
Inte säkert att det fanns någon bil alls.
Det är ett gammalt bedragartrix att lägga en annons i en otillgänglig kommun, Gotland och Norrland är klassiska exempel. En köpare kan inte komma och hämta bilen direkt men säljaren är "minsann snäll och håller bilen åt köparen så han kan komma i helgen" mot en liten handpenning. Nån bil finns förstås inte.

Extremt bra pris, otillgänglig kommun, ingen synlig regskylt är varningssignaler
Användarvisningsbild
av the_dolph
såg en fin t6a hos bilsalongen i järfälla.
av Lövet
Smälld, inte åtgärdad ordentligt, högerstyrd. Nej, den är nog ingen lysande köp. Att byta instrumentpanel och airbags är inga billiga saker och även när den är fixad kommer den vara pestsmittad att sälja begagnat. Vem förutom tidningsbuden vill åka högerstyrt?
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 24
Transmissionsolja till M66

Hej, Frågan gäller en v70 2011, D3, ma[…]

När jag tänker efter så är de[…]

Dörrlås under vintern.

För två veckor sedan tvättade jag […]