Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Träratten har aldrig gått att beställa med VOC-paketet (värmepaketet) såvitt jag sett. Jag ville ha VOC och träratt och det gick inte att få in i paketen när jag beställde. Hade bytt ut svart läder och svart ratt mot träratten och ljusbiege interiör direkt om jag kunnat.

Jag har värmarpaketet med VOC och den beryktade "värmeratten" och min bil är precis byggd idag. Nådde steg 7 i morse och prel leverand vecka 26 i stället för vecka 27 som angavs tom i morse:) Dock på håret att få den innan semestern då det är en Bi-Fuel.......en rysare.....
philipsguy skrev:Då är jag också med ny bil, första intryck är bra med mycket små trim här och var jämfört med min gamla my11.
Motordrivna luckans motor numera tyst :wink:
Bilder kommer väl om någon är intresserad...
Grattis, fram med bilderna 8)
philipsguy skrev:Jag la bilderna i garaget...
http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 51&t=94820
Skyddsplasten för stötfångaren var restnoterad jag kör utan den ett tag.
Blev positivt överraskad över att mörka dekorlistan i dörrarna som syns på interiörbilden har en ljus kant.
Snygg :-)-)
Läckra fälgar med!
Blev lätt besviken idag. Har nyss beställt en XC60 D4 Summum med lite lullull. Fick leveranstid i oktober :roll:

Efter någon dags funderande så ville jag göra en liten ändring av specen, och fick då beskeden att bilen redan är definitivt planerad, dvs inga ändringar möjliga...
Jag beställde min nya V70 my2014 idag,då jag jobbar på Volvocars så fick jag jäkla bra rabatt,samt att volvo kör en special
Drive,fick VOC samt klimatpaket med tidur med elspolarmunstycken för 3520kr
Min spec ser ut så här:
Volvo V70 D5 Summum 6vxl business E Pro Flamenco röd metallic
pkt:
Business Pro pkt
Driver support pkt
Premium med Classic Wood pkt
Klimat pkt med VOC

Option:
12V bak,Audio Premium sound uppgradering,Elnackstöd bak,Lågt sportchassi,Eluppvärmd ruta fram,El baklucka
Fuktsensor,Träratt Classic Wood,sub wooferbak,nivåsensor till larmet,Luftkvalitesystem CZIP

Tillbehör:Parkeringskamera bak,stötfångarskydd bak,NAOS vintehjul,Glasögonhållare,Lastrumsmatta vik/vändbar,Stänkskydd fram/bak,Takspoiler,batteriladdare,Kylbox

Totalt 502655kr med min rabatt och dyl 430000kr
Lägger en del så jag pröjsar 1804kr/mån
Så det blir väl leverans i Aug/sept
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 28
Bakre länkarmsbussning

Brukar inte polyuretanbussningar bli stenh&arin[…]