Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Lucif3r skrev:Då tycker jag nog dina nuvaranda är snyggare. Men jag är inte så överförtjust i mång-ekrat heller.

Quaifediffen kan du skicka till mig tycker jag 8)
Ne inte jag heller.. minns min gamla V50 med måååånga ekrar på = Inge kul att tvätta :mrgreen:
Vore kul om nån däckfirma i närheten hade dessa hemma så man kunde få testa dom :)

Du tycker de va ! ;)
Mja, jag får nog säga som föregående talare, nuvarande är klart snyggare.
Och snacka inte skit om flerekrat, det är ju vad jag har planer på! ;) Har dock fått höra mycket från kollegor om att "flerekrat är bara till besvär på alla sätt och vis!"

Den som lever får se. :D
Jag förstår inte riktigt poängen med att lägga pengar på fälgar när de du har nu är såpass snygga. De nya du visade är på sin höjd lika bra. Känns liksom som att lägga pengar och möda på nåt som du redan har fixat så bra. Lägg de kronorna på soppa och behåll de schyssta du har på nu tycker jag!
grillchips skrev:Mja, jag får nog säga som föregående talare, nuvarande är klart snyggare.
crumpets skrev:Jag förstår inte riktigt poängen med att lägga pengar på fälgar när de du har nu är såpass snygga. De nya du visade är på sin höjd lika bra. Känns liksom som att lägga pengar och möda på nåt som du redan har fixat så bra. Lägg de kronorna på soppa och behåll de schyssta du har på nu tycker jag!
:-)-)

Jag håller helt med er.. tänkte bara att nytt förnyar men som ni säger också är de galet med pengar för egentligen något som inte behövs så ställer nog in mig på att behålla nuvarande.. kanske dock ska lägga pengar på att få ena fälgen som förra ägaren skrapade emot en kant på ett ställe fixade istället !

OCH idag kommer något spännande hända !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ja, ÄNTLIGEN vad jag längtat efter denna dag när solen torkat upp vägarna så de är torra och fina så man kunde köra hem älsklingen !

Så i förmiddags åkte jag och polaren ( Jimjimi ) iväg och hämtade bilen. Började med att vaxa den en gång.. bara för att. Gick så smidigt så.. självklart klantade man till de och glömde nycklarna hemma så de va bara att åka ~5 mil hem igen och hämta dom :D

Första starten känns alltid nervös.. ska den gå igång ? Har någon musj*vel varit framme och bitit sönder något under vintern ? Har faktiskt inte hittat en musskit någonstans i garaget där den stått så den verkar ha skonats från dessa små gnagare !

Bild

Men bilen startade ! Varit avstängd i drygt 5 månader och startade på direkten ! Kärlek !

Kör försiktigt ur den ur garaget.. sen bar de iväg !

Bild

Bild

Bild

Och efter att ha åkt 70hästars bilar i 5 månader så... va ju man bara tvungen att trycka lite på gasen på raksträckorna iallafall :rolleyes:

FY vad gott detta är ! Nu längtar man bara till de ska gå att köra iväg den till polaren så vi kan börja sätta i lite delar.
De delar vi ska sätta i blir IC, insug, luftburk.. och säkert något mer som jag glömt just nu. Turbo, koppling, diff, spridare får Autotech sätta i ! :)

En nöjd Christian tackar för denna dagen iallafall ! Satt helt underbart !
Swopop skrev:Får hålla med föregående talare, keep the ones you've got :D
Will do ! :D
teddysoft skrev:den där bilen är så jäkla snygg 8)
Tack och bock ! :oops: :mrgreen:
Ynot skrev:Låter bra "opA" nu väntar jag på lite racebilder och snabba tider på din pärla :-)-)
Vågar jag mig verkligen på att race:a sen.. saker går bara sönder då ! ;) :mrgreen:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 28
Fel centerhögtalare?

Då jag själv i veckan har häm[…]

B30a i en 740?

Det är möjligt att regga. Men.... D&arin[…]

En tanke jag har haft i huvudet ett tag. Med tan[…]