Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

mojja skrev:Och idag fick jag ett stenskott i rutan och till råga på allt i synfältet stort som en 1 krona:) Hann med 12 mil innan första stenskottet :evil:

Men har även uppgraderat programmvaran till 245hk/520nm och skillnaden är verkligen enorm :lol:

Glasmästarn på måndag då:(
Vad det hos mobilect du uppgraderare programvaran o fick du några felkoder efter det.

Det är väl jari som får jobba med vindrutan på månad.
Jo det var hos mobilect:)) inga felkoder ingen ting alls än peppar peppar. Jo det får bli ett besök hos Jarri på måndag morgon:(. Men vilket djävla ös det blev i kärran:)))
När vi ändå är inne på defekter, eller uppkomna defekter, så kan jag meddela att det skramlar från höger bak på min :( Blir att besöka en volvohandlare för kontroll. En bil som har gått 200 mil ska tusan i det inte skramla :)
XC60D3 skrev:När vi ändå är inne på defekter, eller uppkomna defekter, så kan jag meddela att det skramlar från höger bak på min :( Blir att besöka en volvohandlare för kontroll. En bil som har gått 200 mil ska tusan i det inte skramla :)
kolla först så att det är ingentig som sitter löst i reservdäck baljan.
Torslanda skrev:
FJPolestar skrev:Min bil låg i steg 2 i 10 dagar :D . Nu undrar jag hur fort det går från steg 7 till steg 9?
Byggs XC60 i Gent?
Min bil hoppade in i steg 2 idag. Hur lång tid tog steg 3-7 sedan?
Det tar bara 1 dag :D
FJPolestar skrev:Min bil låg i steg 2 i 10 dagar :D . Nu undrar jag hur fort det går från steg 7 till steg 9?
Byggs XC60 i Gent?
Ja. En XC60 byggs i Gent.
R-Design utgaven blir sluttbygd i Gøteborg av spesialvognar.
Twendor
Byggs XC60 i Gent?
Min låg på steg 2 länge, typ en vecka. Sen hoppade den till steg 5 och låg där i två dagar, sen vipps var den på steg 7.

Nu har den legat på steg 7 i cirka en vecka. Prel leverans om två veckor. Jag tror att den kommer gå till steg 8 denna vecka och anlända till handlaren nästa vecka.

/ Jacob
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 45

Om det var min bil hade jag bytt batteri. Det bruk[…]

@Micce1980, stämmer väl troligtvis. Vi &[…]

Hård Bromspedal

Hej allesammans, Jag har ett skumt problem med min[…]