Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Fellow
Händer lite iaf:) Klar till nästa vecka garanterat!
Hörnen ska fixas till, ska kapas upp mer i övre kanten då den inte kan spotta ut skivan just nu. Ovanför knapparna i mitten ska det spacklas upp så det ligger i direkt linje med knapparna o inte glappet som är nu.
Bild
Damn joker det där är stenhårt arbete :)

inte många men goa kommentarer från mig.
Och denna tråd har jag missat?!!? Snärt på fingrarna!!

Bara älskar s40N så håårt.. Och du har ju inte gjort så att jag ändrar mig :D
Detta är nog den bilen jag skulle kunna byta upp mig till :D

Du har verkligen lyckas göra den "clean" och inte massa overkills!

Du får berätta mer om absorber dämpningen.. Inte riktigt gått in på vad de ger.

Skönt att du gör allt noggrant och inte slarvar! :)

Tycker som du sa att du skall göra bakrutorna mer svarta. 30€ är lagligt på framdörrarna också.. Trixa lite i PS för att se om de kommer bli snyggare :)

btw.. Akta så att den inte blir "föör svart". :)

Följes med 4st tama Kungsörnar..

/stagesix
Ska försöka fortsätta i veckan på mittkonsolen. Kan säga att den börjar bli klar!
Men mkt finspackling och slipning som tar evighet om det ska bli så perfekt som jag vill!

Tackar för de goa kommentarerna=) De värmer!

Har de kivit med ekonomin nu så de blir färdigställande av mittkonsolen just nu sen får jag se vad nästa steg blir.

Stagesix:
Den absorberande mattan tar bort ljudet utifrån och inte vibrationer. Tycker den fungerar klockrent o anser att jag fått klart mindre vägljud. Den stöter bort fukt som tusan, testade innan montering att hälla vatten över den och det var som en nyvaxad lack. Det rann av direkt och sögs inte upp så ska inte ge upphov till rost!
Rekommenderas!
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 17
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej