Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Byte av koppling tog ca 6,5 tim sedan avgassystemet det tog endast 30 minuter och ett gott skratt då slutkröken bidde felvänd. Men vad säger man det va en envis person som skulle hjälpa mig och det gick ju till sist.

Kan lägga upp en bild på gamla kopplingen om det e någon som e intresserad.
(D) (D) :twisted: :twisted:
cybermunk skrev:Kopplingen var nere vid nitarna
Du ska ju reglera farten med gasen och inte kopplingen :wink:
jag ryser när man ser pensionerer med full gas och sen koppling slirandes så in i h*lvete.
Mena inte du gör så cybermunk,bara ville skriva av mig lite :mrgreen:
skulle vara kul med en bild med kröken åt fel håll :-DD
Om jag säger så här jag har haft körkort i ca 8 månader så det e nybörjarmissen av mig :P sen att man har varit dum nog att fortsätta köra med den.
Tryckplatta av den värsta sorten gått lite varm har den med.
Bild
Lamellen e lite småslut :-O) Helt slut e den men den har gått att köra med i ca 6 månader.Bild

Bidde visst två bilder men det e bara en bonus.
Senast redigerad av 1 cybermunk, redigerad totalt 0 gånger.
"¤#%#%&(/))() vad bra det där gick då

Gör ett nytt försök
men inte i nytt inlägg

Nu blir dom större, om inte annat så får jag spel på forumbilder.se
Och som jag tidigare sagt så kommer jag inte göra så jätte mycket mer med bilen bortsett från standard alltså olja och filter byte med viss intervall
Kommer då garanterat bli B-Temas olja och filter, ser ingen vinst i att köra på 500:-/4liter olja utan kan tänka mig en billigare olja som faktiskt håller samma kvalitet.

Ja det kommer tillkomma en knapp så att inte farbror SBP kan klaga på den jag har till bagageluckan.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 21

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]