Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Visst v70 2,5ft automat är inte bästa kombinationen tar mycket hellre den med manuell!

Har kört V70 2,4l T5 automat + 260hk MY07 parallellt med V70 2,5Ft automat +231 hk MY10

Och V70N hade mycket härligare motorljud och det var en bättre motor kombination. Det var nog den bästa T5an! 2,5Ft ylar/viner ju lite bara.
av Mwi
perhall skrev:Kul läsning. Jag gillar att trådar spårar ur. Det är ju ett nätforum och inte en databas där flygplansunderhåll kartläggs. Vad tycker ni andra?/PH
Ja det har ju blivit en ganska bra urspårning. Från ny teknik i en Volvo Classic till rent vatten i Afrika :D utan några större personangrepp eller otrevligheter, spännande att se hur det kommer att sluta.
av Lövet
Normalt sett låter vi inte trådar flaxa så här men det var en rätt spretig trådstart från början så det får gå den här gången. Så länge alla är skapligt trevliga och sakliga så är det bara att köra på.
Användarvisningsbild
av mikethebik
Lövet skrev:Normalt sett låter vi inte trådar flaxa så här men det var en rätt spretig trådstart från början så det får gå den här gången. Så länge alla är skapligt trevliga och sakliga så är det bara att köra på.
Gillar också när en allmänt hållen tråd spårar ur, inga personangrepp och allmänt trevligt!!
Vi kanske skall visa riksdagen hur det ska gå till när åsikterna går isär? :wink:

Mike
av perhall
Det är väldigt bra stämning här på forumet generellt, och konstruktivt, och inte för inskränkt på att Volvo är bäst. Att Jimmie Åkesson inte bemöts tyder på att forummedlemmarna vill att bråk undviks...
EjS skrev:Jag tycker Jimmie Åkesson gör en bra jobb. Men jag är ju också danskar utan känslor.
Han är lika intolerant som de flesta danskar...
Mjölkåkaern hör med Google om de har en begagnad map-skuta till övers, så kan du tagga ner.
Användarvisningsbild
av EjS
perhall skrev:Det är väldigt bra stämning här på forumet generellt, och konstruktivt, och inte för inskränkt på att Volvo är bäst. Att Jimmie Åkesson inte bemöts tyder på att forummedlemmarna vill att bråk undviks...
Oavsett vissa brister på Volvobilar och många är kritiska är gemenskapet här i forum ju att Volvo ändå är favoriten at the end of the day. Och det är super.

Nån som vet om Jimmie åker Volvo som kungfamiljen?
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 17

Vissa saker bryr jag mig inte så mycket om v[…]

Airbag Lampa på Volvo S60 2,4 2004

OK, eftersom bältesavkänningen fungerar[…]

Som nyligen inhoppad i en 4a kan jag flika in me[…]