Moderator: Moderatorer

Xibbe skrev: grillchips: Ja :) Den hänger i 2 clips men yayaa! (D)
Grillen eller takbelysningen? :D
Xibbe skrev:Monterat ny grill, bytt till de nya reg-plåtarna, bytt alla glödlampor som går till LED och satt på sommardäcken :)
Tack för hjälpen grillchips!

Bild
Ahhh. Var fick du tag på grillen? :D
av Rage
Lämnat bilen för en stund sen hos Bilia för Polestar optimering, skall bli spännande att hämta ut den senare under dagen :wink:

Och under gårdagen åkte nya sommarpjucken på, 19" satt som en smäck, fast nu vill man sänka den lite.
Användarvisningsbild
av Xibbe
grillchips: grillen :roll:
Fokuserad: emblemet 80kr på tradera. Hela grillen med allt finns på tex bilia för 2200kr.
P210: jag hör en sarkastisk ton här!! New China order is on way!! :( jävla reflektorer o va ivägen.
Började med att montera tillbaka klädseln på passagerardynan i framsätet, den har hängt på balkongen i över en månad nu men inte doftar den mindre för det. Å andra sidan var den tvungen att återmonteras för jag har även flyttat fram barnstolen till framsätet då jag åker till hemorten själv med grabben över påsk.

Och, slängt in sommardäcken i skuffen, imorrn blir det ÄNTLIGEN byte och inköp av lite kromade lampor.
Sommardäck på, ÄNTLIGEN! Ironiskt att det var snöblandat regn när jag parkerade hos Infosite. :D
Grabben inspekterar så allt blivit rätt. Rattade förbi Biltema också så ikväll blir det lampbyten.

Bild
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 1912
Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem