Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

FWH skrev:...FInns inget Linus Bilar AB eller HB på allabolag.se så bolaget lär heta något annat....
Jodå, lägg till ett ortsnamn som börjar på H (ledtråd: ligger nära Kungens Kurva) så ska du få se :mrgreen:
Novis01 skrev:
FWH skrev:...FInns inget Linus Bilar AB eller HB på allabolag.se så bolaget lär heta något annat....
Jodå, lägg till ett ortsnamn som börjar på H (ledtråd: ligger nära Kungens Kurva) så ska du få se :mrgreen:
Aha - jag sökte på Linus Bil, inte Linus Bilar... trodde deras sök funktion var lite smartare än så!

http://www.allabolag.se/5567647507

Men, denna bil sägs ju varit ägd av Linus bilar i Landskrona, inte Linus bilar i Huddinge.
Intressanta omdömen, bara jag som får en magkänsla av att alla positiva omdömen är förfalskade. Flera känns otroligt lika i sättet som de är skrivna. Dessutom så har de totalt 41 omdömen, kolla upp andra bilfirmor, jag hittar ingen som har mer än typ 10-12 betygsättare.

It smells like shit...
Personerna bakom Linus bil har vid flera tillfällen skapat falska användarnamn på Autopower och försvarat firman. Man märker det på att de enbart dyker upp i trådar angående Linus Bil, skriver på exakt samma sätt, och drar alla möjliga historier om hur fina bilar de köpt där.

På Autopower kan man dock se IP nummer på den som gjort inlägget, och då blir det ofta rätt festlig stämning när dessa användare försöker förklara varför de har samma IP nummer som varandra...
andreas_lofgren skrev:Personerna bakom Linus bil har vid flera tillfällen skapat falska användarnamn på Autopower och försvarat firman. Man märker det på att de enbart dyker upp i trådar angående Linus Bil, skriver på exakt samma sätt, och drar alla möjliga historier om hur fina bilar de köpt där.

På Autopower kan man dock se IP nummer på den som gjort inlägget, och då blir det ofta rätt festlig stämning när dessa användare försöker förklara varför de har samma IP nummer som varandra...
hehe :D

Att dom inte bara lägger ner sin lilla skitfirma! Fast dom gör säkert fortfarande bra pengar på att luras.
De säljer bilar riktigt billigt. Finns gott om folk som enbart bryr sig om inköpspris och då är det en utmärkt firma att köpa från.
andreas_lofgren skrev:De säljer bilar riktigt billigt. Finns gott om folk som enbart bryr sig om inköpspris och då är det en utmärkt firma att köpa från.
Det värsta är ju att lågt pris inte behöver betyda billigt pris, det kan ju bli en riktigt dyr bil i slutändan. :mrgreen:
Jag skulle själv inte backa för att köpa en gammal taxi för rätt pris men då är man ju medveten om vad man måste kalkylera med.

Mvh GK
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
Ny Kartuppdatering

Det vet jag inte heller. Skulle kunna fråga […]

Plockade bort fläkten o den kändes bra, […]

Laddbox

Zaptec Go