Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
jag trodde att det inte var samma verksta som servat som sen fick betala dig för klossarna.

har verksa-a servat bilan, så ska du kunna åka till nästa service (förutsat att det var en service dom gjorde åt dig?)

sen kan dom ju göra fel & då ska dom enligt service garantin ersätta den felande delen.

har inte riktigt koll här, men nog borde det väll bli tvärtom mot vad du fick betala?
Dom står för skivorna, då dom vart förstörda, men du får stå för klossarna, då det var nått som du ändå hade fått betala.

dom ha ju uppenbarligen missat detta på din service, deta inebär inte att dom för all framtid komer att skita i att kolla detta på din bil
av Teemu
tycker också att dom skulle betalat skivorna, men det kunde det inte ens bli tal om verkade det som. Blir inga mer servicar för min del på den verkstaden. Pratat med några andra nu också och dom verkar inte så överdrivet nöjda dom heller. Svärföräldrarnas S60 tex missade dom att återställa servicelampan och ändå var det ikryssat i protokollet att det var utfört. Tycker inte att man får ett seriöst intryck av en sådan firma som kryssar i utförda åtgärder som uppenbarligen inte är gjorda. Och vad beträffar servicevärdet på en sådan verkstad tycker jag den hamnar på mer eller mindre noll, då man ju inte vet vad dom missat denna gången. Tyckte förut att det kunde vara värt någon krona extra för att låta märkes kunnigt folk hållas med bilen, men efter denna incident vet i tusan. Kanske skall serva bilen själv istället - då vet jag med säkerhet vad som är åtgärdat och kollat.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

@Micce1980 , Brukar jag också göra.. b[…]

MartinS V60 D4 R-Design

@MartinS , Har själv dragit mig från[…]

En bekant hade en hel del parkslide vid sitt to[…]

Hejsan Jag funderar på att skaffa en ny xc60[…]