- fre 06 sep 2013, 12:15
Inte kul att säga till sin unge: Lessen, men pappa har stor bil nu, med stora lån så det blir ingen Power Ranger idag.
Xepp skrev:Om du nu planerar att köpa en större bil om 3 år, varför inte köpa en stor bil nu ?hollan skrev:Verkar inte som någon av bilarna du länkat till har avstängningsbar passagerar airbag och det vill man väl ha om man har smått på gång?Menar du V70? För jag kan inte se något på bilderna på v50n. Jag vet att V70 har lite dålig klädsel fram vilket troligen är anledningen till något lägre priset.
Dessutom såg det ut som sittdynan på förarstolen hade sprucken klädsel på v50 in
Det lutar mot V50 nu. Jag har som sagt en C30 idag som jag gillar massor. V50 ser lika ut fast kombi. Min c30 har 1.8F motor och tycker det är lagom. Jag känner inget behov med större motor då jag sällan har behövt det. V50 kommer vara enklare att parkera i stan och planerar ändå byta till större bil om 2-3 år.
Inte kul att säga till sin unge: Lessen, men pappa har stor bil nu, med stora lån så det blir ingen Power Ranger idag.
V70 T4F MY12
V70 2.0F MY10 (FD)
V70 2.4 MY02 (FD)
V70 2.0F MY10 (FD)
V70 2.4 MY02 (FD)