Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av standard
Jag är intresserad av signaturen "waspman"´s solfilm som han har på sin V60 och skulle gärna vilja veta vad det är för solfilmsprocent på den? Jag har egentligen ingen aning om rimlig toning och vill bara gärna ha det, för att jag såg en bil tidigare i precis mitt utförande på bilen och tyckte de var snyggt! Nu till saken har jag blivit rekommenderad 15 % och tycker det låter väldigt rimligt. Vad är vanlig styrka någon? Den V60 som waspman hade i sin avatar har i alla fall en film jag tror passar på min bil med. Det är en Volvo V50 med lika ljus lack på min bil, orange flame metallic som kanske kan passa lika bra?
av waspman
standard skrev:Jag är intresserad av signaturen "waspman"´s solfilm som han har på sin V60 och skulle gärna vilja veta vad det är för solfilmsprocent på den? Jag har egentligen ingen aning om rimlig toning och vill bara gärna ha det, för att jag såg en bil tidigare i precis mitt utförande på bilen och tyckte de var snyggt! Nu till saken har jag blivit rekommenderad 15 % och tycker det låter väldigt rimligt. Vad är vanlig styrka någon? Den V60 som waspman hade i sin avatar har i alla fall en film jag tror passar på min bil med. Det är en Volvo V50 med lika ljus lack på min bil, orange flame metallic som kanske kan passa lika bra?
Hej,
Det är inte solfilm på min bil, utan det är originaltonaderutor från fabrik. Vet faktiskt inte vilken % rutorna har.

Har alltså bytt motor i min Volvo 240 ifr&ar[…]

Om någon funderar på byta ut innerbely[…]

Stötdämpare bak

Har du någon länk till en sådan? […]

V60 T4 2012 Bränslelukt

Har en V60 T4 2012. Luktar bensin när motorn […]