Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av TopGear
Jag får det inte till att funka... :(
Ni som lyckats, vilket brännarprogram använder ni?
av matzen10
TopGear skrev:Jag får det inte till att funka... :(
Ni som lyckats, vilket brännarprogram använder ni?
Hmm...skumt. Men prova CloneCD eller Cheetahbuerner eller
Ashampoo Burning Studio eller Instant CD eller Alcohol 120%.

M V H
---> Matz
av Dreamb
????

varför inte använda en MP3 spelar tillsammas med en radiosändare?? Radio sändare hittar man i diverse butiker för ca 300:-

Beroende hur stor minne MP3 har så kan man få flera tusentals låtar när man ute och kör, mycket bättre lösning än att bränna ner de på skiva!!
Användarvisningsbild
av Loner
Dreamb skrev:????
varför inte använda en MP3 spelar tillsammas med en radiosändare?? Radio sändare hittar man i diverse butiker för ca 300:-
Det är smidigt med MP3, men man tappar ju fjärrkontroll-funktionen..

Sitta och fippla med nån liten mp3-spelar när man kör istället för bara trycka på ratknapparna är inte vad jag föredrar,
men alla tycker ju inte lika

(en ipod-adapter & en ipod är nått jag gärna skulle vilja ha, eller en phatbox ännu hellre)

/L
Användarvisningsbild
av eslund
Kör Imation CD-R 700MB/80 minuters, och bränner med Nero på 16X.. Funkar kanon i en HU-601.. Imation är nått billighetsmärke.. En 50 pack köpt på Claes Ohlsson eller ICA.. Kommer inte ihåg vilket.. :oops:
av jockexc70
Lite vid sidan om ämnet map CDRW.
Har en sc901 3cd växlare som jag provat med verbatim och TDK i. Går ta mej j****r inte att få den att läsa cdr. Har bränt med en philips 8631brännare (med dåligt rykte i dvd sammanhang) med Nero i 10x. Även provat med Clonecd i 8x.

Funderar på att köpa ny brännare.

Nån som har fler tips.
jocke

Du får inte dra mer än vad bilen ä[…]

Tyärr har du nog mer än ett fel. har du […]

Vilken packbox ?

Det är samma.

B200ft svårstartad

Temp.givaren (1) till temp.mätaren har runda […]