Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Så länge man inte trimmar så håller dem. De är helt enkelt inte gjorda för mer NM än bilen ger original (och ibland knappt det verkar det som). Men kör du men insidan av huvudet och låter bli trimboxarna så har den nog många mil kvar att ge.

En fantastisk bil är det. E39 kan nog vara en av de snyggaste BMWmodeller nånsin. Väldigt harmonisk design.
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Näe, jag hittade nån spec på att lådan pallar 420nM och 530:in ger ju 410 orginal (enligt BMW, frågan är ju om den egentligen utvecklar mer av både hk och nM? Någon hade ju bänkat sin orginalbil och fått fram 197hk på en som egentligen ska ha 184!! ).

Jag håller med om att E39 är riktigt snygg. Precis som du säger harmonisk design och verkar vara gediget byggd. Dock är maskinrummet rätt avskräckande ur meckarsynvinkel. Har väl gott och väl 1,5cm mellan kylarpaketet och framkant på motorn..... :???:

//David
av Lövet
poseidon skrev:Ser att du Andreas bytt bil, du byter ju oftare än vissa byter kallingar.... :P
Ja, det blir en del byten. Mest för att jag kan inte pga något egentligt behov. 525an försvann för att det var läge i modellcykeln att sälja om man vill ha ordentligt betalt. Om nåt år kommer det skeppas ut mängder av F11 efter 3-års leasingarna är slut vilket kommer slakta andrahandsvärdet på sena E61. Men jag saknar min dieselsexa så vi får se hur länge nuvarande 325 får vara kvar :twisted:
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Funderar på att måla bromsoken. Men vet inte riktigt vilken färg jag ska ha! Vad tror ni, röda eller silverfärgade ok?

//David
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Hmmm......jag som var övertygad om att jag skulle måla dem röda........

//David
av Lövet
Gör inte det, ser ofta rätt billigt ut och när det blir slitet så ser det inte bra ut alls. Ingen tror att du har Brembobromsar ändå :wink:
Användarvisningsbild
av Nybbe_gefle
Jaha....det är bara att buga för den breda massan och måla oken silverfärgade!! :D

//David

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]

Fel centerhögtalare?

Hej! När jag hämtade ut min V60 recharg[…]