Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MartinS
perhall skrev:Tror dock att den alltid varit AWD - 3,2 FWD har inte funnits i XC60!/PH
Xc60 3.2 fwd är en storsäljare usa.

/Martin
av perhall
MartinS skrev:
perhall skrev:Tror dock att den alltid varit AWD - 3,2 FWD har inte funnits i XC60!/PH
Xc60 3.2 fwd är en storsäljare usa.

/Martin
OK, kanske är i Europa den bara finns med AWD. Ska kolla.../PH
av pergrein
dljungstrom skrev:Ska vi gissa att första ägaren av Volvo PV AB? Har väl kommit ut en och annan udda spec den vägen förr.
Du hade rätt det var dom som har haft den först. Jag var på Volvo (Gällivare) och bad dom kolla upp den och den var reggad som T6 i deras register men med bara 179kw/240hk som det sår på Transportstyrelsens hemsida. Den hade ingen produktions vecka heller...

Jaja, nu kan man sova lugnt igen... :mrgreen:

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
"Volvobilar" kan vara specade lite hur som helst. Jag har sett en massa märkliga kombinationer som egentligen inte går att kombinera. :wink:

Körde en heelt fullmatad "Volvobil" som jag skulle ha ett tillbehör till. Så reservdelskillen ville ha regnr och kolla i datorn. Han blev rätt snopen när det bara stod Volvo och svart, inget annat! :lol: :wink:
av kmi
Har også en "Volvobil" som giver problemmer hver gang bilia skal slå den op i systemet, med utrustning i en kombination som ikke kan bestilles :D

Har du satt dit en begagnad original LMM eller en […]

Ford hobby husbil chassinummer

Hade samma problem med en väldigt rostig Mazd[…]

Försök att kolla och/eller få ut f[…]

Misständningar Volvo S60 T5 2008

Spridare som legat länge, speciellt om man k&[…]