- fre 01 jun 2012, 21:45
Jag fick och har fortfarande v.26. Hämtar dock inte ut den förrän månadsskiftet pga att det är en tjänstebil..
Moderator: Moderatorer
122Sport skrev:Hur länge "hänger" bilen på nivå 2? Tycker att det är lite märkligt att det ska ta så lång tid att klippa och stansa till plåtbitarna!Det är ju lite mer grejer än plåten och som du säkert vet så tillverkas merparten av bilens innehåll av underleverantörer. Rätt mycket som ska synkas med transporter etc då minimalt finns i lager, i allafall i monteringsfabrikerna. Det finns säkert någon produktionskoordinator här på forumet som kan berätta mer. Men när allt är på plats då går det undan. Jag tror även uppdateringarna på Min Volvo stämmer rätt hyfsat så länge VCC har bilen i sitt flöde. Sen kan det variera, förra gången jag bytte bil så stod det "transport till återförsäljaren" i fyra dagar... (vilket iofs kan ha stämt, även om det låter osannolikt)
Det lär väl bara skramla till så är alla bitar klara för svetsning?
Kanske har att göra med dålig uppdatering då det verkar kunna hoppa från steg 1-7 på en vecka..?
mattish skrev:Jippie!!Å andra sidan så tar du ut bilen i juni så kommer ju leasingavtalet igång en månad tidigare = du får byta bilen en månad tidigare.
V.25 har dom ändrat till och steg 7 :D
Dock kan jag inte hämta ut den förrän den 1/7 ändå pga pengafrågan med förmånsvärde osv.. Men det är gott att det inte blir försenat iaf.
Hämtar jag den sista veckan i månaden får jag betala för hela månaden och det är jag inte sugen på..
Tack för lyckönskningen, det börjar[…]
Vacuumsugning kan ju bli något kanske. G&aum[…]
Toppen ska efterdras kall, 50 - 100 mil om jag kom[…]