Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Mccartney skrev:
apersson850 skrev:Tillhör hon den grupp som tokvarvar bensinmotorer till vardagskörning, då förstår jag. Dieslar körs ju på ett annat sätt.
Nog lite svårt att tok varvar automatlådor.....hon är duktig på att köra bil...tror nog mer att hon vill ha en T6 nästa gång vi byter bil...vilket vi ska ha också!!
Äntligen någon mer än jag som bryr sig om annat än bränsleförbrukning, allt som oftast tror man att man är på gröna bilisters forum istället för jagrullar.se :D

/Martin
MartinS skrev:
Mccartney skrev:
apersson850 skrev:Tillhör hon den grupp som tokvarvar bensinmotorer till vardagskörning, då förstår jag. Dieslar körs ju på ett annat sätt.
Nog lite svårt att tok varvar automatlådor.....hon är duktig på att köra bil...tror nog mer att hon vill ha en T6 nästa gång vi byter bil...vilket vi ska ha också!!
Äntligen någon mer än jag som bryr sig om annat än bränsleförbrukning, allt som oftast tror man att man är på gröna bilisters forum istället för jagrullar.se :D

/Martin
Det blir säkert en T6 nästa gång men vilken modell vet jag inte riktigt...lutar lite åt en v60....beror lite på hur många hundar vi har...hade varit lite coolt med en v8a i en xc70....men det verka inte gå åt det hållet direkt...
hollan skrev:fick lite infom om polestar i dag och i juni släpps det till d3 awd 2012 och till t6 2008- och den gav en bit över 300hk lite senare under året släpps det även till t3 och t4
Vet du vad effekten ökar till på T3/T4? 200hk?

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av hollan
det sa han aldrig det var under utvekling
Att "chippa" en D3 2,4 ger en helt ny bil. Går som en dröm. :twisted:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16