Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

hhedstrom2369 skrev: Är det lika fånigt i Stockholm att man måste gå till en Seveneleven och betala inom 7 dagar?
Nejdå. Tyvärr då kanske trängseln skulle vara mindre :D Kommer hem en avi nån månad senare som man skall betala. Annars så blir det väldigt dyrt, direkt utan påminnelse. Man kan dock vad jag förstår koppla konto till trängselskatten så det sker automatiskt. Bor i en förort men undviker i det längsta att åka in till stan, åkte dock dit i Mars. Idag damp det ner en avi på 15:- Måse vara klart dyrare att skicka ut den än 15:- tycker man. Men det verkar gå ihop sig ändå.

/Håkan
Det gäller nog bara kommunala parkeringar i så fall. har svårt att tro att QPark eller vad de heter som kommer till mitt jobb dygnet runt o jagar parkeringsavgiftssmitare bryr sig om om jag har miljöbil eller ej.. vissa kommuner har det, andra inte! Men jag tror att de blir färre o färre./PH

Jag blev ganska irriterad på den där ch[…]

Volvo 740 fördelare

Det ör inte samma kabedragning. Det skiljer p[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och int[…]

DRL problem

Beter sig strålkastaren likadant om du anv&a[…]