Volvo 700, 900, S/V90 (95-98) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...t.e.x B230A, K, E, F och så vidare....

Moderator: Moderatorer

Jag har handlat packningar och motordelar på KG trimning, de har hyfsade priser, och har ännu inte felat för mig i allafall. Skruvat har väl samma som biltema och alla andra billiga piratdelskedjor, bara kinaskit.
Bilen jag har, hade de bytt vattenpump på, till en biltema, jag bytte den efter 50 mil, mot en original istället, vill inte chansa att det rasar, när man behölver bilen som mest, skiljer typ 150 mellan original och biltema, svårt val, nej.
Sotningssats köpte jag till min B230FB via kg trimning, medn frakt, och topplocksbultar gick hela det kitet på 800kr, och har kört 600 mil än så länge utan problem.
Hade också trasig toppackning, och misstänker att det var biltemaskräp även där.
Okej, mja det var ju så att jag skulle ha sotningssats å skilde då typ 1000 kr på priset å då hade jag lagt till bultar ifrån skruvat.se.. visst piratgrejer är väl inte skit, men passformen är ju kass. jo har väl hört lite om kg. får se hur det blir nu, tror att turbon har rasat också.. hahah skjuter mig själv tror jag :wink:

Hej. 255 45 20 michelin primacy , 2,7 bar Hur upp[…]

Ja, bara kleta på där lär inte h&a[…]

hjullager eller difflager

Inre knuten tar upp ändrigar i längd p&a[…]

Kopplingen tar högt upp.

Köpte en V50 2.4 för några å[…]