Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ja, stod att den skulle skickas mellan den 3-10 november. Men att det tar 3-7 dagar att skicka den. Synd att man inte kunde välja expressfrakt, då tar det absolut max en dag att skicka. Beställde lite för tre veckor sedan. Tors ca 14.00 skickade jag beställningen och fredag 14.00 hade jag paketet i handen. Trots att det var gravering och lite annat som skulle fixas! :-)-)
Frugan blev uppringd av Tele2 för 2 veckor sedan och dom frågade om hon ville förlänga abonnemanget, då fick hon vit 4S 16G för 200 kr i månaden i 24 mån. Blir ju ett bra pris räntefritt tycker jag. Jämförelsevis tycker jag att skärmen är bättre och kameran mycket bättre, annars är den lika bra som förut. Hon fick den i fredags, jäkligt smidigt. /Clas
160kr exkl moms (200kr inkl moms) fick jag betala i förhöjd månadsavgift, även det hos tele2.
Tycker dock att det är snusksigt dåliga dealer på att teckna företagsabbonemang när man ser till pris på telefonerna.
När jag tecknar 3 flatrateabb med fri data + mobila bredband (affärspaket) så tycker jag dom kan bjuda på telefonerna. Men icke, däremot så blev månadsavgifterna på abbonemangen dyrare om jag inte valde att binda om dem. Annars hade vi nog köpt dem kontant direkt från apple.
Dom hade alltså sänkt priserna sen de abb som nu gått ut tecknades, och om jag inte band på 24 månader så fick jag ligga kvar på gamla priset :???:

Men men, vi ville ju ha 4S och andra tillräckligt bra telefoner var inte direkt billigare.
Tele2 skulle jag ALDRIG förlänga ett abb hos. Jäklar va problem jag har haft med Fele2!

Jag beställde min 4S på Applestore för att kunna få den helt olåst. Tänker testa Tre och se om det funkar bättre. Ett abb. utan bindningstid. Vet inte vilket jag ska ha dock...
För oss har tele2 varit felfritt, webbis är jättemissnöjd med tre :)

Alternativet var om vi skulle byta till telia, men nu var vi lata och orkade vi inte flytta mobila växeln, fastnätsserier och sånt så då fortsatte vi.
Själv har jag haft Tele2 i minst 10 år och har varit nöjd med driftsäkerhet och support. Hade dom som operatör i mina taxibilar och det var inga problem men tror nog att var man bor avgör för bra drift + att lyckas få prata med rätt folk på supporten. Kör nu mobilsurf small 3GB för 89 kr/mån och det funkar för mej. /Clas

Du säger att du kör Tesla men samtidig[…]

Motorn tappar kraft och dör.

Ok tack för hjälpen så här l&[…]

Felkod B5

Jag har inte läst eller hört om nå[…]

Luftkudde domkraft

Stämmer,finns olika varianter.vilken är […]