Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

snowman skrev:
stuffs skrev:Och bakluckan går ej öppna med fjärren på v70n. Detta gäller endast s60!

Mvh
Aha, där ser man, tittar man i instruktionsboken så står det inget om det, däremot står det att man ska trycka 2 gånger inom 1 sek för att den ska öppnas.

Kan jag anta att du är 100% säker på att det endast fungerar på S60?
Svar ja.

Mvh
stuffs skrev:
snowman skrev:
stuffs skrev:Och bakluckan går ej öppna med fjärren på v70n. Detta gäller endast s60!

Mvh
Aha, där ser man, tittar man i instruktionsboken så står det inget om det, däremot står det att man ska trycka 2 gånger inom 1 sek för att den ska öppnas.

Svar ja.

Mvh
Utmärkt! Tack!

Mvh
Öppna lär väl inte gå men däremot så låses backluckan upp ocm man trycker 2 gånger på knappen på fjärren. Iaf på min V70.
stuffs skrev:
snowman skrev:

Mvh

Svar ja.

Mvh
hmm enligt Volvo själva (per telefon) så ska den låsa upp vid två tryckningar på knappen.
Xenon D3S

Jag har haft dessa i min V60 i 4 år nu, […]

Jag har hela tiden förundrat mig att parkerin[…]

Trasig pump? Rapsolja?

>""Byt den och kör 1-2 diskmaski[…]

V60 2018 CC Halvljus

:-) :-D Vad blev de för lampor sen?