Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Bitez
mikebike skrev:Jag har en sån här: http://www.clasohlson.se/Product/Produc ... =164719424

Jag kör också med dessa, tycker att de är helt fantastiska, lagom stora, bara o riva av och öppna nästa :))) helt förbannat underbart :)))
av 2444ever
Hade en sån där plastpapperskorg en gång (>typ en sån här<, som finns med i länken ovan), samma placering också.
Mitt omdöme:
Tyckte den funkade sådär. Använder man den flitigt, och annat än papper slängs blir den snabbt ofräsch. Så antingen var jag tvungen att rengöra den ofta eller ha plastpåse i den. Och finns inte direkt några som passar bra, så rent utseendemässigt var det inte så snyggt. Den sticker ju faktiskt ut lite, så ganska lätt att dra mot med någon smutsig sko, och det syns lätt på den svarta plasten. Dessutom som någon skrev här så (iaf min, inte samma konstruktion dock) ramlade den ganska enkelt av hållaren med otrevligt resultat.

Har funderat på nån lösning i min nuvarande bil, får nog bli Classes påsar, verkar som en bra idé.
Användarvisningsbild
av Snacksalig
var monterar ni upp classes påsar i V70II? Det finns ju inte direkt en mittkonsolsida att sätta den på, som på bilden hos CO?
av mikebike
Snacksalig skrev:var monterar ni upp classes påsar i V70II?
Min sitter något lägre och längre fram än vad den gjorde på min V70N (länken några steg upp).

Nu har ju jag en CX60, men de är väl snarlika invändigt?
Bränslesystem v70 awd -97

Hej. Har bytt bränslerören på tank[…]

Jaha, bilen fryser tydligen trots att det är […]

Glädje och kul att så många v&ari[…]

Får undersöka om jag hittar någon[…]