- tor 25 aug 2011, 20:31
Men skönt att det finns hjälp på forum att tillgå!!
Edit:
Körde hela dagen med kupévärmare... Hjälpte faktiskt.
Sedan visade sig att svärfar hade en stor avfuktare för byggplatser så den står i bagagen just nu och arbetar.... Den har redan samlat upp 4dl eller nått. Den får gå några timmar till idag och sedan får den gå hela eftermiddagen/kvällen imorgon, sedan borde det nog vara torrt tror jag :)
[img]http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986
#27 skrev:Nu har du bara det tråkiga jobbet kvar, att plocka ur alla mattor.Ja och nej... Det är "bara" högersidan som är påverkad och det som är tråkigast är att matten är i ett enda stycke så stolar å hela skiten måste bort och det orkar jag inte just nu. Har fått låna en väldigt kraftig avfuktare osv så imorgon påbörjas projektet med den till att börja med. Sedan blir det att torka, suga upp å hålla på ett tag misstänker jag.
Men skönt att det finns hjälp på forum att tillgå!!
Edit:
Körde hela dagen med kupévärmare... Hjälpte faktiskt.
Sedan visade sig att svärfar hade en stor avfuktare för byggplatser så den står i bagagen just nu och arbetar.... Den har redan samlat upp 4dl eller nått. Den får gå några timmar till idag och sedan får den gå hela eftermiddagen/kvällen imorgon, sedan borde det nog vara torrt tror jag :)

If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986